Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #221853:
K2S sú na tom horšie? Nevšimol som si.
Reakcia na: zlomok #221851:
Takze to, ze K2Sky su na tom horsie ako E1 je iba chyba UD DPB?
Reakcia na: Mike #221848:
Detto L4 ?
Reakcia na: MatejBA #221842:
Viď môj príspevok #221850. Vozne E1 vyraďovali iba nedávno a vo veku až 45 rokov (napr. 4637, 4664), bez toho aby boli vôbec niekedy modernizované! A to boli ešte predané ďalej (Krakow, Braila).
Reakcia na: S499.1023 #221839:
Najstaršie prevádzkované motorové vozne vo Wien sú E1 z roku 1971 v počte 6 ks, ale z 1972 a 1973 je ich viac než dosť (desiatky vozidiel). Na rozdiel od vlnitýchg plechov neboli modernizované a ani modernizované nebudú, čakajú na vyradenie.

Ale vleky c3 majú ešte z roku 1960, s drevenou podlahou:

1207, 1211, 1213 (rok 1960), 1222, 1227, 1249, 1260, 1261, 1267, (rok 1961)

Do 19. 4. 2017 jazdil aj vlek c3 pekného čísla #1234 z roku 1961.

Tak isto do 19. 4. 2017 jazdil aj vlek 1272 ktorý mal upravené zadné čelo po vzore E1, posledný svojho druhu, pamätám si ho najmä na linke 6.

Posledný vlek typu c3 z roku 1959 (1116, ktorý mal takisto upravené čelo po vzore E1) vyradili v roku 2013 vo veku 54 rokov!

Okrem toho majú ešte plno vlekov c4 z 70. rokov 20. storočia, ale tie už majú gumenú podlahu.

Záver: ak sa chce niekto povoziť v plesniakoch s drevenou podlahou v bežnej premávke, mal by ísť do Viedne a na linke 6 má celkom dobrú šancu ich stretnúť, prípadne na linkách 41, 42.

Zdroj: http://www.strassenbahnjournal.at/wiki/index.php?title=Aktuelle_Personenfahrzeuge
Reakcia na: Viko #221846:
Žiaľ áno.
https://www.facebook.com/jesuisfrancisci/photos/pb.381154875419804.-2207520000.1499093824./774305509438070/?type=3&theater

Je to aj pri prázdninách, kedy je interval 10 minút. Ale čo je horšie je to aj pri L9, kde sú iba niektoré spoje NP (a zároveň aj klimatizované) a nie sú v CP vyznačené 😞
Reakcia na: Viko #221846:
Zatial nie. Inak najprv som si myslel, ze to je dost blbost tak robit (interval namiesto presneho odchodu), ale na druhu stranu, ak sa to skombinuje s elektronickymi tabulami (ktore zacali vo vacsom davaj na zastavky) s realnym odchodom ako VZT, tak preco nie 🙂
Reakcia na: MatejBA #221842:
Je pravda, že nad vlekmi som sa nezamýšľal a z motorákov jazdia najstaršie nejaké E1 z roku 1972.
Pre turistov a šotoušov majú Vienna Ring Tram.
Reakcia na: MatejBA #221841:
To by mohol v Ostrave čakať aj pol dňa, tam sú z historických dôvodov takmer samé vodičky.
Reakcia na: MatejBA #221829:
Čisto logicky, ak sú dnes T3P rezerva a táto rezerva sa minie na predĺženie liniek na koniec Petržalky, čo bude po novom tvoriť rezervu?
Reakcia na: S499.1023 #221839:
Vychadzal som z Wikipedie kde pisu:
"Type c3 – 61 cars (originally 190) – built 1959–1962; seats: 32, standing places: 43"

https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Vienna#Fleet

Sice je to iba vlecny vozen, ale tak to sa povazuje za (sucast) elektricky, ci nie? 🙂

A co sa tyka financii WL - to som netusil, ze maju nedostatok penazi na obnovu, som si myslel, ze to tam maju kvoli turistom a sotousom ako T3 v Prahe na L23.
Reakcia na: S499.1023 #221840:
Tak ja uz som zazil, ze clovek odmietol nastupit do elektricky lebo ju soferovala zena, takze by ma to neprekvapilo ?
Reakcia na: MatejBA #221837:
To akože bude niekto čakať trebárs pol hodiny na neklimatizovaný voz?
Reakcia na: MatejBA #221834:
To máš ale zlý pocit, Viedeň si nemôže dovoliť ich vyradiť (inak, kde tam jazdí čo z roju 1959?), veľmi rada by ich vyradila hneď zajtra ale električkvoá doprava vo Viednoi bol.a dlhé roky podfinancovaná a oni nemajú EÚ fondy na obnovu vozidlového parku, tak sa musia držať pri stene.
Reakcia na: Ámos #221836:
Zmaž to, ale rýchlo, lebo to zbadá náš primát a sme v prdeli ... ? ? ?
Reakcia na: Valec #221835:
Ci henten nebude taky "pseudo"dochodcovia - bezia od Lidla na Molecke cez 10 pruhov ciest, cez elektrickovu trat, na cervenu, pomedzi auta, s 3 taskami a barlou pod pazuchou, ale akonahle sa dotknu trolejbusu, tak div ze na mieste neumru ?

Podla mna je blbost ich vyradovat, ked ich mozeme pouzit. Vela ludi napriklad nema rado klimu, tak by im to vyhovovalo. Ale tak niektori chcu byt papezskejsi ako papez ?
A neuvazovali soudruzi, ze na Moste SNP sprvia trojrpuh? ?
http://ba.foxy.sk/displayimage.php?pid=1829
Reakcia na: MatejBA #221834:
"nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit"
To vidíš zle, na diskusii v SME by si sa dozvedel, že je jedno čo je inde, my na to máme. ?

https://bratislava.sme.sk/diskusie/dpl/25619009/Podarilo-sa-znizit-cenu-podpisali-prve-zmluvy-na-nakup-novych-autobusov.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.