Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #221834:
To máš ale zlý pocit, Viedeň si nemôže dovoliť ich vyradiť (inak, kde tam jazdí čo z roju 1959?), veľmi rada by ich vyradila hneď zajtra ale električkvoá doprava vo Viednoi bol.a dlhé roky podfinancovaná a oni nemajú EÚ fondy na obnovu vozidlového parku, tak sa musia držať pri stene.
Reakcia na: Ámos #221836:
Zmaž to, ale rýchlo, lebo to zbadá náš primát a sme v prdeli ... ? ? ?
Reakcia na: Valec #221835:
Ci henten nebude taky "pseudo"dochodcovia - bezia od Lidla na Molecke cez 10 pruhov ciest, cez elektrickovu trat, na cervenu, pomedzi auta, s 3 taskami a barlou pod pazuchou, ale akonahle sa dotknu trolejbusu, tak div ze na mieste neumru ?

Podla mna je blbost ich vyradovat, ked ich mozeme pouzit. Vela ludi napriklad nema rado klimu, tak by im to vyhovovalo. Ale tak niektori chcu byt papezskejsi ako papez ?
A neuvazovali soudruzi, ze na Moste SNP sprvia trojrpuh? ?
http://ba.foxy.sk/displayimage.php?pid=1829
Reakcia na: MatejBA #221834:
"nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit"
To vidíš zle, na diskusii v SME by si sa dozvedel, že je jedno čo je inde, my na to máme. ?

https://bratislava.sme.sk/diskusie/dpl/25619009/Podarilo-sa-znizit-cenu-podpisali-prve-zmluvy-na-nakup-novych-autobusov.html
Reakcia na: Viko #221832:
Jedna vec je nahrada starych elektriciek za nove, postupne, po malych davkach, aby sa nestal sok, ked nam "umru" 29T a 30T.

Druha vec je, ci realne na to mame, a ak ano, tak preco sa to kupuje "lebo nova trat" (ktora mimochodom pri tom bordeli na magistrate mozno ani nemusi byt) a preco nie "lebo chceme obnovovat"? To akoze bez Petrzalky by sa nove vozy nekupili?

Inak az taky problem by tie 50 rocne vozy nemuseli byt, ak su v dobrom stave, je na nich robena dobra udrzba, a su linky kam sa mozu dat (napriklad. ako L6, kde TT ci 29T/30T je vela). V takej Viedni ti stale jazdia elektricky z rokov 1959-1977 a nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit 🙂
Reakcia na: heinischova #221807:
lebo kolony, lebo dobiehajuci cestujuci ... lebo kopa ludi si sama musi vyvazat prdel v aute, hoci jej ide priame spojenie z domu do prace, ale MHD je pre socky, tak nepojde predsa MHD, ked moze ist v aute. radsej smutny v aute, ako vesely v elektricke ?
Reakcia na: MatejBA #221829:
A nevadí, že väčšina K2S je zo 70. rokov? Či majú osláviť päťdesiatiny na petržalskej trati?

Plus by som do výpočtu zahŕňal posilnenie Rače, čo v akejkoľvek podobe zhltne nezanedbateľný počet vozov. A v prípade, že sa zavedie vyháňanie ľudí z IAD parkovacou politikou, nám 8´ interval nemusí stačiť, takže ďalšie vozy...
Reakcia na: Ámos #221830:
15 ks do Petržalky iba ak sa tam zavedie tretia linka pri intervale 7,5 min. Ináč určite menej.
Reakcia na: MatejBA #221829:
Ved rataj.
Dnes je potreba (ak si dobre pamatam):
kapacita TT - 75ks
kapacita K2 - 25ks

Mame:
TT - 110 (rezerva 46%)
K2 - 36ks (rezerva 44%)

Potrebu na vyjadzenie Petrzalky tu niekto spominal 15ks. Rezerva by sa zcvrkla pri TT na 22% co je tak na hrane. Aj ked po reko radial, by sa malo usetrit 5 poradi.

Mestsky poslanec vsak chape - nova trat = nutnost novych elektriciek. Treba to vyuzit.

Mestsky rozpocet za posledne dva roky narastol v danovych prijmoch o 50mil €. Mesto uz ma nato, aby sa rocne kupili dve tri elektricky a obnova prebiehala kontinualne.
Reakcia na: Solider #221828:
Ale vsak nie je dost T3P a K2S na tento ucel? Ci sa vsetko naslepo vyradilo lebo vsak "za 4 roky to nikoho nebude trapit"?
Reakcia na: MatejBA #221827:
Aké obnovovať? Tu ide o zabezpečenie toho, aby malo do Petržalky vôbec čo jazdiť.
Reakcia na: Valec #221823:
Konecne ich napadlo obnovovat elektricky postupne, a nie zas cakat kym sa tych 60 Skodoviek pojde rozpadnut 🙂
Reakcia na: 4004 #221825:
prazdne to je zas stale "iba" 9 rokov a na spadnutie to este nevyzera ?
Reakcia na: Trammat #221822:
Dakujem za info.

Nedavno som pozeral nejake video tej budovy a posobi to dost hrozivo. Som prekvapeny, ze to este stale stoji ☺
Reakcia na: Valec #221823:
"Bratislava sa zapojila do projektu Urban-E"

.... evidentne ide o projekt s tým správnym menom ? ? ?
Chtíč po nových električkách je už oficiálny. Ujde sa z nich aj pre linku 6?

https://dennikn.sk/minuta/812708/
Reakcia na: 4004 #221821:
Bohuzial este stale stoji a zije svojim vlastnym zivotom.
Nevie niekdo, ci ta stara budova posty v Dubravke este stoji? Nieze by som jej nejak fandil pokial je v tomto stave, ale budem v Bratislave buduci tyzden a rad by som si ju vyfotil pred zburanim.
Reakcia na: heinischova #221807:
Nakoľko tupé vymleté duté hlavy na Magistráte hlavného mesta Bratislavy v úzkej súčinnosti s dementnými kreténmi z Krajského dopravného inšpektorátu sústavne potláčajú akékoľvek snahy o preferenciu verejnej hromadnej dopravy. Vozidlá MHD musia stáť v kolónach, nedodržiavajú sa stanovené intervaly, vodiči majú kratšie prestávky, výrazne sa znižuje komfort cestovania bežných ľudí. Skúste napísať sťažnosť na info@bratislava.sk a do kópie csaba.farago@minv.sk

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.