Reakcia na: martinah #221534:
Vodiči to majú niekedy ťažké s cestujúcimi. Raz v Slovak Lines v Stupave spustila cestujúca na vodiča (čo som odpočul, tak keď vystupovala z 37 v Záhorskej tak dobiehala a nepočkal na ňu a nejakým iným spojom náš spoj dobehla, inak šofér na ňu vôbec nezvýšil hlas a sa tuším aj ospravedlnil a stále doňho rýpala) a rozčúlila ho tak, že s rachotom zavrel zásuvku s peniazmi, schmatol cigarety išiel von a urobil si 15 minút pauzu a rozdýchaval to.
mathre
Týchto spojov je naozaj málo. Sú to spoje poradí linky, ktoré jazdia iba určitú časť dňa-napríklad rannú špičku a v sedle nejazdia a tak je posledný spoj presmerovaný do vozovne. Ako som už spomínal, využívanie informačného systému nie je dostatočné ale treba mať aj trochu sebakritiky a nie všetko hádzať na vodičov. Vodič nemôže za to, že jeho zamestnávateľ je neschopný. Nedajbože keď aj chce byť iniciatívny a ozve sa tak sa dočká akurát tak polien pod nohy a nie zlepšenia a nedajbože nejakej prémie či pochvaly.
Nebudem Vás presviedčať o mojom názore nasilu, tak ako Vy nepresvedčíte mňa o tom Vašom. Treba o tom popremýšľať s chladnou hlavou a možno napríklad vyskúšať napísať do DPB aby zjednali nápravu. ALe keď im budete písať, že Vy nie ste povinný čítať CP, čítať cieľovú zástavku na tabuli atď, tak Vás budú mať za hlúpeho a nebudú sa tým ani zapodievať.