Tak to bude potom dosť prúser, pretože po otvorení II. etapy v Petržalke tam nebude mať čo jazdiť. Ako-tak by to zachránil nákup aspoň 10 nových vozov, ale to je 25 miliónov eur = takmer polovica ročného rozpočtu DPB = ani mesto na to nemá = nikto na takú sumu nedá úver zadĺženej spoločnosti.
toto je otázka velmi zaujímavá, a tiež by som rád vedel odpoveď na ňu. a tiež to že ak by sa tým predsalen začal parlament zaoberať znova, ako dlho by od teraz trvalo uvedenie takéhoto zákona do praxe.
Chcel by som sa spýtať, že ako to je s tým minimálnym vekom na autobusy. Bude sa teda znižovať? Návrh zákona bol síce stiahnutý, no viacerí dopravcovia sa v posledných dňoch vyjadrili, že toto zníženie na 21 rokov podporujú, pretože im chýbajú vodiči. Ďakujem.
Máme šťastie v nešťastí, že sa nebude modernizovať ružinovská a vajnorská radiála, aspoň ostanú nejaké peniaze na nové vozy. Hoci možno nebudú mať kde jazdiť ?
To isté som počul nezávisle od seba od viacerých čelných predstaviteľov JRD Krasňany v čase keď bola modernizácia na K2S v plnom prúde ako dôvod, prečo sme odmietli K3 ?
Je to možné a dúfam, že k ničomu takému nedôjde. O.i. údajne nie sú schopní pri metrovom rozchode spraviť vnútorné podvozky hnacie, takže by vznikla odporná lenivá lemra, vhodná len na absolútnu rovinu aka Satra III.
Treba sa najprv pozrieť do Brna. Aj keď zo začiatku to boli spoľahlivé vozidlá, nakoniec sa ukázala konstrukčná vada. Ide o závadu kĺbového spojenia a jeho uloženia na podvozku čo viedlo k poškodeniu otočných čapov. Pokiaľ viem toto viedlo k odstaveniu všetkých 4ks (1751 až 1754) z premávky od 1. 11. 2016, prípadne ma doplnte ak niekto viete viac.
Nie je bez zaujmavosti že povodne chcel DPMB takto prerobiť ešte ďalších 18ks K2jok, našťastie k tomu ale nedošlo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KaroSAD