Ak da niekto vizualizaciu, ako z nabrezia bude nadalej vidiet hrad, tak ano povazujem ju za zasadnu.
A ak niekto ukaze vizualizacie s obrovskym parkom, pricom v realy tam je 1000m2 zelenej plochy (cize take tie dva pidi pozemky, na ktorych si ludia za mestom stavaju domy) tak sa tiez citim oklamany.
J&T Real Estate su prototypom zleho developera a je to to najhorsie co v Bratislave mame. Takej Pente, ci HB nesiahaju ani po clenky.
Inak ratali ste niekto cenu noveho klbaku ? Vychadza to 372 000 / klbak. V roku 2014/2015 sa kupovali SORky za 308 000 / klbak. Co vyzera ze to budu CNG verzie - ktore su vzdy o cca 10-20% drahsie ako diesel verzie. A odlisnosti v specifikacii medzi vozmi v 2017 a 2014 vyrazne neboli.
No potom mi to tu smrdi podvodom / kartelom . Ako take 2.Iveco vedelo ze SOR sa prihlasuje s CNG verziou ? A prihlasilo sa zrejme tiez s CNG kedze bolo drahsie. Ved keby sa Iveco prihlasilo s dieslom tak to vyhra . Predsa CNG verzie neboli nijak v tendri bodovo zvyhodnovane. ☠
Velmi podozrive je potom aj pozicanie SOR NBG12 2990 aby si na nom vychytali muchy tesne pred vyhlasenim vysledkov.
Za čo mám 4 mínusky? ? Čo som tam také strašné napísal? Veď to nie je nejaký off-topic a súvisí to s verejnou dopravou v okolí Bratislavy. Sú to moje postrehy a [verím, že zaujímavé] otázky. Čo je na tom zlé? ? Namiesto mínusiek by som privítal keby mi na to niekto seriózne zareagoval...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA