Reakcia na: Valec #220007:
O tomto pláne som ani nevedel... videl som podobný, tento je ale starší.. V každom prípade v 69 nestáli pomali celé dolné hony, a aj petržalka je nejak odsunutá. Dnes by ten projekt absolútne nerešpektoal pozície najväčšieho množstva gaštanov...Osobne ak viesť električkovú trať na hony, tak ju viesť celý čas pod hlavnou cestou, čiže niekde od Nív resp križovatky Prievozska/Bajkalská to zapustiť pod zem, a v trase trolejbusu viesť a ukončiť pri Tescu na dolných honoch. Abusy pretrasovať na zvoz k šaline, trolejbusy buďto vylúčiť, alebo vytvoriť z nich doplnkovú dopravu po iných trasách, napr takú 78 cez ružinov, kde všade existuje dostatok pevných zariadení pre výstavbu Tr trate... (Ale to len v prípadfe ak by fakt muselo prísť k zachovaniu niektorej Tr trate - osobne by som Tr dával do kopčekov ako je stará dúbravka, L.A., a podobne... Rázsochy by boli dobrý kandidát... Ale to je mimo tému už..)Tu podľa tejto mapy dokonca sledujem predĺženie smer Rusovce/Jarovce... To malo mať aký význam? UP tam plánovalo dačo veľkolepé?
Koniec koncov, zit v bratislave, robit v bratislave, byvat ut 5/7 dni v tyzdni, ale trvaly pobyt mat v hornej dolnej a odvadzat prachy tam..je vlastne...aj dostatocnym dovodom pre takuto srandu....
david1
Všetci tam vyplakávali nad zrušením plánovaných kolektorov.
Nikto nespomenul že v Bratislave sa neplánuje rozšíriť cestná sieť na vstupoch do mesta. Tie autá zase len ostanú v zápche no na inom mieste.
Nakoniec ani jeden zo zúčastnených aktivistov nezniesol požiadavku na zlepšenie obslužnosti nového zastavaného územia hromadnou dopravou.
Ideál by tam bola železnica, ktorá by prepojila 120 s 130 a povymetala dané územie.