Reakcia na: S499.1023 #218880:
Kubáček bol na slovenské pomery nadpriemer, ale tie jeho koncepcie sú poplatné dobe jeho vzniku - priame vozne cez celú európu, striktné držanie sa dvojhodinového taktu na prímestských tratiach v okolí Bratislavy a na svojich Tisovcoch a Romaszombat si kreslil hodinové takty.Osobáky pomaly z Bratislavy až do Košíc, rýchliky tiež maximálne každé dve hodiny BA -ZA, ale pre priame ruské vozne silne podporoval nesystémové EC Buda - Wwa (naštastie aj rusi pochopili, že im nikto nebude cestovať do Bulharska 4 dni a 4x drahšie namiesto dvoch hodín lietadlom a priame vozne zrušili...)
Viko
Do profilu sa nezmestila ani na 1435mm, a na taký rozchod sa predsalen vyrobila. Môže byť dôvodom nevýroby pre BA to, že sa rovnaký profil rovnako nezmestil na 1000mm??? ?
A - opakujem - vieš nejako podložiť, že prestavba bola p r í č i n o u nevyvíjania? Lebo z mne dostupných prameňov skôr vyplýva to, že plán prestavby bol snahou zachrániť premávku v d ô s l e d k u neochoty vývoja potrebných vozidiel.