Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zlomok #218002:
Ach so. Tu je na mojej strane chyba v úvahe.
Reakcia na: zlomok #217998:
Celá tá diskusia tu vyzerá, akoby boli šotoškvrny na šotoslnku. Jedine s Gumou38 sa dá súhlasiť.
Reakcia na: Viko #217992:
Vieš, zlomok má oproti Tebe výhodu, že aspoň tej technike rozumie.
Reakcia na: zlomok #217991:
Predĺžiť 50 zo 60 vozov, ďalšia šotomyšlienka roka.
Reakcia na: zlomok #217990:
Tiež pekná šotovina. 4,5 minúty interval, nadväzné autobusy 9 minút, 13,5 minúty?
Reakcia na: MatejBA #217988:
Šotoviny. Fest.
Reakcia na: MatejBA #217985:
Ešte stále bývaš na Veternej Hôrke?
Reakcia na: Solider #217984:
Práve preto je dobre, že dali výpovede, lebo nič iné nefunguje.
Reakcia na: S499.1023 #218004:
Áno, to som nevyznačil jednoznačne. A áno, môžeš si to tak nazvať, aby to tak vyzeralo.
Reakcia na: zlomok #217982:
Ja som to pochopil ako linku 2 závlekom cez NM na ZP. Rozdelenie jednej linky na dve konečné už nie je žiaden jednolinkový variant ale len oyebávka, aby to tak vyzeralo.
Reakcia na: S499.1023 #218000:
Presne tak. Neskôr som to trošku rozpočítal. V Rači som zvažoval viaceré možnosti.
Reakcia na: S499.1023 #218001:
90/2 je 45. Spriahadlá medzi vozmi som započítal, "cez plech" bola myslená dĺžka celého vlaku.
Reakcia na: zlomok #217982:
Tam budeš mať niekde chybu. Ak by šesť spriahadiel ESW predlžovalo dĺžku súpravy len o 90 cm, znamenalo by to, že spriahadlo prečnieva obrys voza len o 15 cm a to by sa ti vozy v oblúkoch zrážali.
Reakcia na: zlomok #217978:
Takže päťminútový interval 45 m vozidiel na ZP? A to isté do Petržalky aj do Ružinova?
Reakcia na: zlomok #217996:
Však keby si si prečítal ten pôvodný príspevok, tak tam výslovne zmieňujem, že SU (najmä prvá séria, ktorá mala prepínanie zimné / letné nasávanie MG) kúrili výborne. Tie navyše prišli až po tej úspornej vlne, takže im nikto ani odporové kúrenie neodpájal.
Reakcia na: S499.1023 #217997:
Počkaj kým sa dostaneš k príspevkom ktoré som písal dnes večer.
Reakcia na: zlomok #217966:
Zasa stihomamy?
Reakcia na: S499.1023 #217995:
Takže sa to týkalo iba T3 a T3CS, nie však SUčiek? Najmä T3CS z 1975 vôbec nemali kúrenie odpadovým teplom, na rozdiel od sérií z 60. rokov 20. storočia (kde to ale údajne moc nefungovalo), takže to musela byť fakt mraznička, rovnako ako T3M.
Reakcia na: zlomok #217964:
Nejaký DPB debil v rámci socialistického šetrenia "vypneme každú druhú lampu" vymyslel odpojiť odporového kúrenia v električkách okrem prvých trojíc, ktoré vyhrievali pieskovače. U K2 to nejako zásadne nevadilo, tam tučno kúril zrýchľovač ale T3 boli mrazničky.
Reakcia na: Viko #217992:
Mimochodom, Praha sa tiež zbavuje mladších T6A5 a necháva v premávke T3. A aj výrazne staršie než tie, ktoré chcem ja (T3G majú skrine z 1989).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.