Reakcia na: m@rtin #21748:
Trufam si povedat, ze nie vsetky zastavky bude treba prerabat. Staci iba tie, kam 3xT3 (3xT6) nevojde.
Vidis, takze dobrym adeptom na 3xT by bola napr. taka L9. Ak by sa na tejto linke zvysoval napor a nebolo by mozne urobit interval kratsi ako 4 min., tak by sa nasadili 3xT. Jednalo by sa iba o obmedzeny pocet takychto suprav a som presvedceny, ze na ukor skracovania intervalu na danej linke by skapacitnenie spojov pretazeniu trati skor pomohlo, nez uskodilo.
Co sa tyka zastavok, pri tejto uvahe uz mozme vysledovat zastavky len v useku tejto linke. A ja sa pytam, kolko je na trase prazskej L9 zastavok kratsich ako 45m, kam by sa 3xT nevosla???
galiyosha
Inak dve otazky: Preco pod Novym mostom este neskratili ten ostrovcek pred nastupistom c. 4 (ak je c. 4 to, odkial chodi L90)? Spravili tam sice "najazdy" na ten ostrovcek, aby si pri odbacani L90 nepresekla gumy, ked to nedokaze vybrat a ide kolesami cez, ale pripada mi to absurdne -- ved tam nikdy nestoji viac, nez jeden klbak, tak preco to rovno neskratit.
A druha -- co vlastne brani SORu, aby dali do busov lepsi dverovy system? Cena?