Reakcia na: MatejBA #216506:
Sekcia je v strede zastávky, takže pri zastavení pri označníku bezpečne za zberačom. Skôr by som to videl tak, že zastavil tam, kde boli ľudia. Nie je to síce podľa predpisu ale je to prozákaznícke a v Nemecku by to bolo podľa predpisu - označník je v strede zastávky a zastavuje sa pri ňom stredom vlaku, takže sólo 29 R zastaví v strede zastávky, dvojička až čelom vedúceho HDV na konci ostrovčeka.
Peon
C) A ako je to s multifunkčnými dotykovými označovačmi vo vozidlách MHD? Spravuje DPB a servisuje TransData? Tie v prímestských autobusoch spravuje Slovak Lines a servisuje TransData?
D) Tie multifunkčné dotykové označovače na železničných staniciach prešli (neviem kedy) zo správy BSK do správy BID. Tá ich spravuje v akom rozsahu? Po technickej stránke ich servisuje TransData?
A ešte na iné témy:
PS 1: V Malackách pri nemocnici - to aj v minulosti tam bola zastávka (označník, tabula s CP a prístrešok) iba v smere na Rohožník? ? V smere do centra mesta tam nie je ani označník! A ani chodník. Som myslel, že takéto niečo je v súčasnosti iba v niektorých obciach...
PS 2: Zaujímavé, že tá nonstop linka DPB (sťažnosti) aj keď je to mobilné číslo 0917 101 102, tak po zatelefonovaní to ihneď zdvíha automatická hláska, ktorá hovorí "Dovolali ste sa na dispečing". ? Zároveň hovory aj tam zaznamenávajú.
Takže ak to nie je niečo operatívne v čom pomôže dispečing, tak oni sťažnosť zaznamenajú a prepošlú na oddelenie kontroly, ktoré to zas (v prípade sťažnosti na vodiča) preposiela na danú prevádzku ALEBO je to jednoduchšie? ?
Multifunkčný označovač cestovných lístkov na železničných staniciach (pohľad zboku).