Reply on: Peon #216521:
„Kúpiť si elektronický lístok bude možné aj prostredníctvom multifunkčných automatov, ktoré chceme umiestniť na železničné stanice v Bratislave a v okresných mestách kraja,“ dodala. V testovacej prevádzke budú zatiaľ dva takéto automaty na železničnej stanici Bratislava-Vinohrady a Bratislava-Nové mesto. „Do polovice septembra by sme chceli uviesť do prevádzky ďalších osem automatov,“ informovala Horčíkováhttp://dubravka.dnes24.sk/v-ponuke-elektronickych-listkov-budu-aj-tie-s-platnostou-24-a-72-hodin-248698
Peon
C) A ako je to s multifunkčnými dotykovými označovačmi vo vozidlách MHD? Spravuje DPB a servisuje TransData? Tie v prímestských autobusoch spravuje Slovak Lines a servisuje TransData?
D) Tie multifunkčné dotykové označovače na železničných staniciach prešli (neviem kedy) zo správy BSK do správy BID. Tá ich spravuje v akom rozsahu? Po technickej stránke ich servisuje TransData?
A ešte na iné témy:
PS 1: V Malackách pri nemocnici - to aj v minulosti tam bola zastávka (označník, tabula s CP a prístrešok) iba v smere na Rohožník? ? V smere do centra mesta tam nie je ani označník! A ani chodník. Som myslel, že takéto niečo je v súčasnosti iba v niektorých obciach...
PS 2: Zaujímavé, že tá nonstop linka DPB (sťažnosti) aj keď je to mobilné číslo 0917 101 102, tak po zatelefonovaní to ihneď zdvíha automatická hláska, ktorá hovorí "Dovolali ste sa na dispečing". ? Zároveň hovory aj tam zaznamenávajú.
Takže ak to nie je niečo operatívne v čom pomôže dispečing, tak oni sťažnosť zaznamenajú a prepošlú na oddelenie kontroly, ktoré to zas (v prípade sťažnosti na vodiča) preposiela na danú prevádzku ALEBO je to jednoduchšie? ?
Multifunkčný označovač cestovných lístkov na železničných staniciach (pohľad zboku).