Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
eCL o 01:14 uspesne zakupeny, zda sa ze sa to toci 🙂 Ale internetovy predaj to zatial nezapisuje - ak to do rana nenabehne, tak bude zas radosti u zakaznikov.

Inak automaty v Petrzalke minimalne SL kartu odmietaju dobijat. Samotne menu EP je pritom len na niektorych automatoch.
Reply on: Peon #216521:
„Kúpiť si elektronický lístok bude možné aj prostredníctvom multifunkčných automatov, ktoré chceme umiestniť na železničné stanice v Bratislave a v okresných mestách kraja,“ dodala. V testovacej prevádzke budú zatiaľ dva takéto automaty na železničnej stanici Bratislava-Vinohrady a Bratislava-Nové mesto. „Do polovice septembra by sme chceli uviesť do prevádzky ďalších osem automatov,“ informovala Horčíková
http://dubravka.dnes24.sk/v-ponuke-elektronickych-listkov-budu-aj-tie-s-platnostou-24-a-72-hodin-248698
Reply on: Peon #216525:
EMtest = TransData

A ak sa tie červené označovače na staniciach volajú EMtest EM 316 io, automaty zas EMtest Kiosk, tak... sa to dá očakávať.
Reply on: Troll #216523:
Vyrobili? ❓ Wau tak to sú nielen IT-čkári, ale aj technici. Pozerám web firmy Mikomat a dozvedám sa, že oni tie žlté automaty na zastávkach MHD vyrobili. Aj to ma prekvapilo. ?
Reply on: Peon #216522:
Hovor prijímajú na aparáte, ku ktorému je pridelená konkrétna klapka. Ber to ako presmerovanie na hotline.
Napr. pri volaní na dané mobilné číslo má ústredňa nastavené presmerovanie prichádzajúceho hovoru na interné číslo (klapku) 333 (príklad). Aparát, ktorý je pripojený (cez spleť káblov a zásuviek) na klapke 333, začne zvoniť. Je jedno, čo je to za aparát - presmerovať sa to dá ako v rámci budovy, tak na iný mobil alebo inú pevnú linku.
Keď máš doma pevnú alebo pri sebe mobil a nastavíš si presmerovanie hovorov, je to niečo podobné. Kľudne to môže byť presmerované aj každých 8 hodín na iné číslo - kto má práve službu, pričom žiadny aparát medzi nimi nekoluje a nemusia ani sedieť v konkrétnej kancelárii.

Z praxe - ak sa zasekneš vo výťahu, malo by tam byť číslo na vyprosťovanie uviaznutých osôb - pevná alebo mobil. Keď tam zavoláš, automaticky Ťa ich systém presmeruje na niekoho, kto má pohotovosť, pričom to môže byť pevná alebo mobil, ktorého číslo sa nikdy nedozvieš.
Ani hasiči nemajú na žiadnom pulte číslo 150, ale toto skrátené číslo je presmerované v závislosti od lokality volajúceho na konkrétnu pevnú linku regionálneho dispečingu. Je to komplikovanejší systém, ale princíp je zhruba rovnaký.
Reply on: Peon #216521:
"TransData servisuje na železničných staniciach automaty aj označovače?"
Určite, veď aj označovače vyrobili oni. ?
Reply on: zavinacsk #216513:
Hmm tak keď je SIM karta v ústredni, tak dispečeri hovor na to telefónne číslo (v mobilnej sieti Orange Slovensko) reálne prijímajú na pevnej linke (príp. VoIP telefóne) alebo na mobile bez SIM karty?
Reply on: Joyki #216512:
Ďakujem. ? TransData servisuje na železničných staniciach automaty aj označovače?

Ten zoznam automatov sa mi podarilo [po prečítaní tvojho príspevku] nájsť tak, že som si na webe ZSSK hľadal otváracie hodiny pokladnice v ŽST DNV (či sa náhodou niečo nezmenilo - žiaľ nezmenilo) a našiel som aj link aj na automaty kde je zas link na web IDS BK: https://www.idsbk.sk/listky-ceny/predaj/automaty
Reply on: Valec #216511:
Vďaka, skúsim si to zohnať v papierovej verzii. Tak sa mi to bude pohodlnejšie čítať. ? Na to servisovanie som sa pýtal pre zaujímavosť, lebo sa zaujímam o verejnú dopravu. ?
Reply on: S499.1023 #216509:
Pokiaľ zastavíš B kabínou priamo pri označníku, tak máš zberač priamo na sekcii. Stále však platí, že lepšie je zastať pred označníkom v rámci zastávky, ako za označníkom, čo sa už počíta ako vlak mimo zastávky, ak by sa niečo stalo vo voze a niekto by to začal oficiálne riešiť. Na tom videu však zastal úplne zbytočne v strede zastávky a k tomu ešte na áčkovú kabínu.
Reply on: S499.1023 #216510:
Naozaj?
- multifunkčný červený AUTOMAT s dotykovou obrazovkou sa nachádza vo vestibule ŽST DNV a umožňuje kúpu klasických (papierových) cestovných lístkov a PCL.

- multifunkčný červený OZNAČOVAČ s dotykovou obrazovkou sa nachádza na nástupišti ŽST DNV a umožňuje kúpu elektronických cestovných lístkov (eCL). Ten je zboku odfotený v mojom predchádzajúcom príspevku.

Btw, na https://www.idsbk.sk/informacie/video/#oznacovace-ecl sú pekné nové informačné videá o multifunkčných automatoch aj označovačoch. ?

Príjemne ma prekvapilo, že tie multifunkčné červené automaty umožnia aj nákup CL za tarifu ZSSK [na vlaky Os, Zr a REx). Pravdepodobne však márne dúfam, že v ponuke bude aj MPS s Rakúskom a CL do Viedne... Totiž je dosť zlé, že pokladnica v ŽST DNV je otvorená iba do 17:50 h (v sobotu dokonca len do 16:50 h + v nedeľu ráno až od 06:40 h). Ľudia si tak tesne pred cestou nemajú ako kúpiť CL do Rakúska. Aspoň, že do Viedne je už možné kúpiť si CL cez internet. ?

Ozaj, keďže CL do Rakúska majú pevné ceny (na rozdiel od CL do Česka), tak vraj vlakvedúci ZSSK doprevádzajúci vlak až po Marchegg ich dokáže predať. Nikdy som však nezažil kontrolu CL v úseku "Devínska Nová Ves - Marchegg". Navyše na predaj viacerým cestujúcim je to dosť krátky úsek.

Reply on: MatejBA #216515:
Aha, sorry, ona je na tom druhom stĺpe, mne sa videlo, že na tom treťom s lampou.
Reply on: MatejBA #216514:
Ja som tam samozrejme ešte nebol ale z odkazovanej fotky od Solidera som sa počítaním stĺpov dopracoval k tomu, že sekcia by pri dvojičke 29/30T bola medzi vozmi.
Reply on: MatejBA #216514:
Je to tak 🙂 https://i.imgur.com/4xgwBGx.png

Asi sa chcel rozbehnut poriadne pred sekciou 🙂
Reply on: S499.1023 #216509:
Nie vzdy - ak ide vozidlo B clankom, tak mam pocit, ze bude stat presne za alebo na sekcii 🙂 (skusim pozriet videa/fotky, ci to tak naozaj je)
Reply on: Peon #216508:
K PS 2 - telefónna ústredňa s GSM modulom, v ktorom je SIM karta s uvedeným číslom. V ústredni je DISA karta, ktorá zabezpečuje spustenie hlásky a spojenie s operátorom. Ak je to IP ústredňa, zabezpečuje to namiesto DISA karty interný software.
Reply on: Peon #216508:
Automaty: BID je správcom od júna, TransData servisuje.

2x Hlavná stanica, Nové Mesto, Vinohrady, Devínska Nová Ves, Zohor, Malacky, Bernolákovo, Senec, Pezinok.
Reply on: Peon #216508:
Veľa odpovedí by si dostal, ak by si si prečítal napr. toto:
https://www.idsbk.sk/download/1607031029T8un51.pdf

Inak neviem načo ti je dobré vedieť, ktorá firma čo servisuje? Pre teba je predsa partner DPB / BID. ?
Reply on: Peon #216508:
Na otázku v bode A si si sám odpovedal v bode D.
Reply on: MatejBA #216506:
Sekcia je v strede zastávky, takže pri zastavení pri označníku bezpečne za zberačom. Skôr by som to videl tak, že zastavil tam, kde boli ľudia. Nie je to síce podľa predpisu ale je to prozákaznícke a v Nemecku by to bolo podľa predpisu - označník je v strede zastávky a zastavuje sa pri ňom stredom vlaku, takže sólo 29 R zastaví v strede zastávky, dvojička až čelom vedúceho HDV na konci ostrovčeka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.