Reply on: S499.1023 #216509:
Pokiaľ zastavíš B kabínou priamo pri označníku, tak máš zberač priamo na sekcii. Stále však platí, že lepšie je zastať pred označníkom v rámci zastávky, ako za označníkom, čo sa už počíta ako vlak mimo zastávky, ak by sa niečo stalo vo voze a niekto by to začal oficiálne riešiť. Na tom videu však zastal úplne zbytočne v strede zastávky a k tomu ešte na áčkovú kabínu.
Peon
C) A ako je to s multifunkčnými dotykovými označovačmi vo vozidlách MHD? Spravuje DPB a servisuje TransData? Tie v prímestských autobusoch spravuje Slovak Lines a servisuje TransData?
D) Tie multifunkčné dotykové označovače na železničných staniciach prešli (neviem kedy) zo správy BSK do správy BID. Tá ich spravuje v akom rozsahu? Po technickej stránke ich servisuje TransData?
A ešte na iné témy:
PS 1: V Malackách pri nemocnici - to aj v minulosti tam bola zastávka (označník, tabula s CP a prístrešok) iba v smere na Rohožník? ? V smere do centra mesta tam nie je ani označník! A ani chodník. Som myslel, že takéto niečo je v súčasnosti iba v niektorých obciach...
PS 2: Zaujímavé, že tá nonstop linka DPB (sťažnosti) aj keď je to mobilné číslo 0917 101 102, tak po zatelefonovaní to ihneď zdvíha automatická hláska, ktorá hovorí "Dovolali ste sa na dispečing". ? Zároveň hovory aj tam zaznamenávajú.
Takže ak to nie je niečo operatívne v čom pomôže dispečing, tak oni sťažnosť zaznamenajú a prepošlú na oddelenie kontroly, ktoré to zas (v prípade sťažnosti na vodiča) preposiela na danú prevádzku ALEBO je to jednoduchšie? ?
Multifunkčný označovač cestovných lístkov na železničných staniciach (pohľad zboku).