Reakcia na: J #21646:
To máš z ktorej ruky takéto informácie? Je to absolútny nezmysel. Fotobunka je doplnok, bez ktorej sú dvere aj naďalej plne funčné a manuálne ovládateľné. Žiadny výrobca by si nedovolil niečo také zákazníkovi vnucovať. Zvlášť nie taká renomovaná firma. Možno ešte tak Matičšinskyj mašinostrojiteľnyj zavod, ktorý možno dodnes tvrdí, že bez odporov ich metro nemôže fungovať

J
pista: Uja šoféra by mali namieste vyhodiť.
Re #21621 S499.1023: tak to sa teda mýliš. Fotobunka musí byť. Keď sa po skúškach rozprávali so zástupcami MB tak hovorili, že kabína áno, fotobunka musí zostať - splietali niečo o normách. Citaro však nie je drahé a cena ponúkaná Mercedesom je o milión menšia ako cena Košického Solarisu. Teda aspoň čo mi hovorili cenu Solarisu U.15 a to 12mil. tak Citaro O530L(15metrové) ponúkali za 11mil.
Re #21622 fobust: Čo sa autobusov na tých by si šetril, ale keby išlo o elinu?
Re #21623 Sarko: Až na to, že Bratislava vlastní dostatok veľkých sál. Napr. také PKO.
Samozrejme, že môj pohľad na busy bol subjektívny. Avšak to, že Citaro vytvára lepší imidž medzi obyvateľstvom ako Solaris je fakt.