Reakcia na: MatejBA #215987:
A ty schvalne ignorujes, ze nikto kto po slovensky vie nebude citat nemecky a anglicky text?A je jedno ci po nemecky alebo anglicky vie. Resp ak si ho aj precita a jeden text hovori jedno a druhy druhe, sa vola zmatocnost.
A samozrejme to ze ty vies cudzi jazyk, to ze ja viem cudzi jazyk, neznamena, ze ho vedia vsetci. A ze tych ludi je dost.
Kde na listku je napisane, ze to DPB zasle na bankovy ucet?
Jednoducho DPB nema co zadrziavat moje peniaze bez mojho suhlasu, sposobom, ze ja musim vykonat kroky aby som sa k nim dostal. Tomu sa ludovo hovori kradez.
zavinacsk
Na emailovú adresu na doklade o "nevydaní hotovosti" treba zaslať oskenovaný alebo odfotený lístok, IBAN, telefónne číslo pre overenie, k tomu napísať, koľko peňazí bolo daných do automatu a čo chcel zákazník kupovať.
Z ekonomických dôvodov odporúčam uvádzať IBAN takého účtu, pri ktorom neplatíte za transakcie v prospech účtu.
Prvou odporúčanou možnosťou je však prísť si po peniaze osobne. Možno podľa niekoho zle počítam, ale ak mám kvôli tomu niekam cestovať a kupovať si ďalší lístok, preferujem bezhotovostné vrátenie. (argumenty o PCL neakceptujem, inak by som si predsa nekupoval ani prvý papierový lístok + vcíťte sa do kože turistu)