Preco by to nemohlo byt riesene ako vsetky kavove automaty, selecta a podobne? Ked nema peniaze na vydaj, tak svieti hned od zaciatku napis/kontrolka "automat nevydava" a je cely problem vyrieseny. Ci ked robi nieco rozpoctova institucia, tak sa to neda?
zavinacsk
Na emailovú adresu na doklade o "nevydaní hotovosti" treba zaslať oskenovaný alebo odfotený lístok, IBAN, telefónne číslo pre overenie, k tomu napísať, koľko peňazí bolo daných do automatu a čo chcel zákazník kupovať.
Z ekonomických dôvodov odporúčam uvádzať IBAN takého účtu, pri ktorom neplatíte za transakcie v prospech účtu.
Prvou odporúčanou možnosťou je však prísť si po peniaze osobne. Možno podľa niekoho zle počítam, ale ak mám kvôli tomu niekam cestovať a kupovať si ďalší lístok, preferujem bezhotovostné vrátenie. (argumenty o PCL neakceptujem, inak by som si predsa nekupoval ani prvý papierový lístok + vcíťte sa do kože turistu)