Reakcia na: Rubber38 #215753:
NEPRIEHĽADNÉ, NEPRIESVITNÉ Informácia o klimatizácii či zhotovovaní zvukového záznamu by sa dala riešiť iba piktogramom tak ako pri ostatných nálepkách - „zves batoh“, „prečiarknutá zmrzlina“, „kočík“, „bicykel“. A tak isto by tomu piktogramu rozumel aj ten zatúlaný turista či cudzinec, ktorý náhodou dostane odvahu ísť tou našou prívetivou mestskou hromadnou dopravou.
Informácia o možnosti zakúpenia SMS CL nemá čo na dverách vozidla hľadať, keďže do vozidla musíš vstúpiť s prijatou potvrdzovacou správou. Za ten čas čo stojí vozidlo na zastávke nestihneš SMS ani odoslať, nieto ešte prijať potvrdzujúcu. Informácia o tomto cestovnom lístku by mala byť umiestnená na všetkých zastávkach, a nie na vozdilách, a už vôbec nie vnútri vo vozidle nalepená na kabíne vodiča.
Nehovoriac o tom, že stále pribúdajú ďalšie a ďalšie nálepky - za chvíľu už cez ne nebude ani vidieť von.
Rubber38
A ak pre teba 3-5 slov predstavuje kvantum textu, tak si asi v živote veľa šlabikárov neprelúskal.
No a na záver ešte môžeš navrhnúť, ako inak (bez toľkého neprehľadného nečitateľného textu) by si si predstavoval info o možnosti zakúpenia SMS CL