Myslíte si, že by malo zmysel po spustení električiek do Petržalky
- presmerovať linku 50 obojsmerne cez nábrežie a ukončiť ju pod Mostom SNP (zlepšenie obsluhy centra, napojenie na električky aj v opačnom smere a zahustenie spojenia medzi autobusovou stanicou a Mostom SNP).
Ako náhradu za dopravu do Auparku zaviesť novú linku obsluhovanú midibusmi na trase Aupark – Sad J. Kráľa (zastávka pri elinách, linka by zabezpečovala návoz ľudí z Auparku na linky 1 a 3).
Samozrejme teda iba pokiaľ je na tej ceste smerom k električkovej zastávke priestor na otočenie midibusu. Neviem totiž ako to tam teraz vyzerá a nerád by som trepal hlúposti...
- presmerovať linku 50 obojsmerne cez nábrežie a ukončiť ju pod Mostom SNP (zlepšenie obsluhy centra, napojenie na električky aj v opačnom smere a zahustenie spojenia medzi autobusovou stanicou a Mostom SNP).
Ako náhradu za dopravu do Auparku zaviesť novú linku obsluhovanú midibusmi na trase Aupark – Sad J. Kráľa (zastávka pri elinách, linka by zabezpečovala návoz ľudí z Auparku na linky 1 a 3).
Samozrejme teda iba pokiaľ je na tej ceste smerom k električkovej zastávke priestor na otočenie midibusu. Neviem totiž ako to tam teraz vyzerá a nerád by som trepal hlúposti...
Najma tie automaty BID su z pohladu UI asi o 50 levelov vyssie
BigMac
Spací autovlak AB - BA Ti je nač Francku?
Reláciu AB - PO plne chápem aj vzhľadom na vzdialenosť, aj na cestovný čas po "VRT", hlavne v úseku Čadca, Gr. - Prešov, ale Praha - Bratislava? Však len odbavenie na Wilsone je nejakých 60 minút pred odchodom... To si pri 130 km/h rýchlomerových niekde pri Jihlave alebo Velkém Meziříčí.