Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #215298:
K novej koncepcii na trati 120 zrejme dôjde až po ukončení výluk PU-ZA. Hovori o tom aj projekt GVD 2020... K prestupu na S.Strelu - frekvencia HE-ZA nebude asi cestovať do Prahy cez Bratislavu. Ak ale predsa, je možnosť prestúpiť v X v TN na R700.

Reakcia na: afeno #215303:
Košice sú kapitola sama o sebe. Tu niektorí ešte verili v akú takú MHD, tú hračkársku na baterky by som do toho nemiešal. Mimochodom pôvodne sa mala verejná doprava riadiť nejakou legislatívou. Nie zvykovým právom.

------
Čiže napr. na zastávke Novohradská mohli rovno napísať, odporúčajú vykláňať sa do cesty pomedzi stromy, alebo postaviť sa do buspruhu, aby im bolo ich službu umožnené využiť.
Reakcia na: zakaznik #215302:
Mne sa paci ta opakovane pouzivana formulacia "dat umysel" ?

Inak je samozrejme uplny vysmech ze DPB riesi svoju neschopnost spravit poriadok so svojimi zamestnancami takto..
Reakcia na: afeno #215303:
Ziadna bezna prax. Podla predpisu ziadna povinnost zdvihat ruku v Bratislave (a vacsine okolitych miest) neexistuje - postacuje byt v priestore zastavky.
Reakcia na: zakaznik #215302:
a? bežná prax na zastávkach na znamenie... v Košiciach to máme dlho
Reakcia na: dyspozytor #215300:
Nevieme, bohuzial to uz asi nenajdem. Ano, viem ze to moj argument robi nepouzitelnym.
Reakcia na: 810zssk #215296:
vieme doložiť?
Reakcia na: 810zssk #215297:
Tych 15 minut plati v noci ked NESTOJI v Raci, aby sme sa rozumeli.
Reakcia na: S499.1023 #215293:
Zemplin vezie niekolko voznov na sedenie a prepravuje aj ludi zo stanic ako Zilina, kde naozaj nema najmensi zmysel si kupovat lozko. Takze dlhsia jazdna doba nevyhovuje. Navyse tymto dochadza k rozbitiu pripoja na Slovensku strelu.

Ide o idiotske riesenie toho ze Zemplin je dlhdobo preplneny (uz pred Trencinom) a MDVRR sa nema k tomu konecne objednat nejaky normalny rozsah dopravy na hlavnej dialkovej trati v state.
Reakcia na: dyspozytor #215291:
Aha a v sobotu a nedelu kedy Zemplin pobyt v Raci nema uz zazracne nekoliduju? Najma ked Zemplin prichadza do BA 15 minut po odchode 601...
Reakcia na: dyspozytor #215292:
Nie, toto bolo oficialnym zdovodnenim ZSSK.
Reakcia na: S499.1023 #215294:
Bez pochýb, súhlasím! Ja sa s jeho názormi na rôzne témy inak dlhodobo stotožňujem na 99%, ale v tomto prípade je skutočne "mimo"?
Reakcia na: dyspozytor #215291:
Problém je v tom, že zlošuk je inteligentný človek ale železničnej technológii nerozumie.
Reakcia na: 810zssk #215288:
Zemplín je ubytovací vlak, takže dlhšia jazdná doba vyhovuje a prímestskí cestujúci skutočne nemajú takýmto vlakom cestovať. Hlavne keď tam majú ten Beckov ako plnohodnotnú náhradu.
Reakcia na: 810zssk #215288:
"pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo"

A kto tým argumentoval? "Gazda" v rýchliku? ?
Reakcia na: 810zssk #215288:
Kecáš, ale že absolútne kecáš v tomto prípade! Ty si naozaj presvedčený, že celá technológia a konštrukcia GVD je postavená na "nezneužívaní R 614 cestujúcimi"???
Ak by R614 bol vedený priamo pred R 700 až do BA hl.st. - kolidoval by s R 601, nakoľko oba vlaky pre svoje parametre majú podľa TPPS určenú v BHS 10.koľaj. To je celé... !
Napokon, ak by ZSSK chcela robiť v tomto nejaký regulatív, mohli by mimo iné zavisť do CP R 614 poznámku (značku) vlak v úseku TN - BA zastavuje LEN PRE VÝSTUP CESTUJÚCICH.
Reakcia na: 810zssk #215288:
Lenže prímestskú obsluhu nemá riešiť diaľkový, a ešte k tomu nočný, lehátkovo-lôžkový vlak, tak preto zaviedli Beckov pred rokmi a potom aj spomalenie Zemplína. Je to divné riešenie, ale určite lepšie, ako to, že sa od Trenčína začali ľudia tlačiť, kým im Beckov išiel za nimi o pár minút (lebo ľudia nastúpili do Zemplína, pretože ten mal odchod skôr a nepochopili, že sa im oplatí počkať 5 min. a netlačiť sa - boli ešte aj sťažnosti na preplnený Zemplín a málo vozňov 2. tr. pre sedenie).
S Poľanou je tiež problém ráno, teda problém až tak veľký nie, keďže z úseku Zvolen - Šurany chodí málo denne dochádzajúcich a vlak zaplnia vlastne len zo Šurian, Šale a Galanty. Oni v tom čase na výber nemajú, žiaden iný vlak v tom čase nejde.
Reakcia na: Ike #215287:
Nie, kazda zona sa pocita len raz.
Reakcia na: S499.1023 #215286:
Kecas. Uvedeny pobyt v Raci bol zavedeny presne preto, ze cestujuci z Trencina "zneuzivali" Zemplin na cestu do Bratislavy. Aby sa im to neoplatilo, Zemplin sa spomalil, cim sa dosiahlo ze R(R) 700 sice odchadza z predmetnych stanic neskor, ale do Bratislavy prichadza skor. Cize ako som pisal, modrogumne riesenie ako zabranit regionalnej frekvencii zneuzivat dialkovy vlak. Sam som Zeplinom dost casto cestovaval v case ked sa to zavadzalo, pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo (ja som potom zacal v Trencine prestupovat do 700ky).

To ze v pripade meskania vlaku moze byt "obehnutie" presunute inde, resp. zrusene nemeni nic na tom preco bolo zavedene (na co sa TomJ pytal).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.