Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #215283:
Lenze ten pobyt z dopravnych dovodov je tam prave preto aby ho tam predbehol ten R700 😉 Odpovedal som na otazku preco a kde dochadza k tomu predbiehaniu, nie preco nie je zverejneny. Takze opatrne prosim s tymi "kecmi".
Reakcia na: TomJ #215281:
Nijako. Proste by na vlastné nebezpečenstvo vystúpil. Čo očakávaš, že by ho tam konduktor násilím držal?
Reakcia na: 810zssk #215279:
V tomto prípade sa jedná o čistý kec z tvojej strany. Pobyt z dopravných dôvodov nie je zverejňovaný preto, že v prípade potreby (napr. vlak ide zmeškaný), môže pobyt byť zrušený.
Reakcia na: TomJ #215281:
To neviem. Ja som v Raci s rychlika vystupoval raz, mimo nastupista, ked nam vykapal rusen. Zrovna ako som isiel otvorit dvere prisiel sprievodca. Tak sa ho pytam ze ci mozem vystupit. On mi povedal "Nemozete, ale ja tu nebudem vecne, len prechadzam" a pobral sa dalej ?
Reakcia na: 810zssk #215279:
Inak, ako by sa riešil prípad, keby sa po zastavení v Rači niekto rozhodol vystúpiť? Alebo vlak zámerne zastaví mimo nástupišťa, aby také niečo nikoho nenapadlo?
Reakcia na: TomJ #215278:
Zemplin ma pobyt v stanici Bratislava-Raca z dopravnych dovodov. Ide o typicke modrogumne riesenie ako zabranit ludom na kratkych trasach "zneuzivat" dialkovy vlak.
Trošku zmením tému.
Počas pracovných dní idú ráno z Trnavy 5.27 Zemlín a 5.34 Beckov, pričom ale do Bratislavy prichádzajú v opačnom poradí. Aký je vlastne dôvod toho, že Beckov predbehne Zemlín? A kde k tomu dochádza? Tiež je inak zaujímavé, že keď už Zemplín musí niekde zastaviť, aby pred seba pustil Beckov, prečo nie je v danej stanici umožnený nástup a výstup cestujúcich.
Reakcia na: sergej123 #215273:
Keďže väčšina šoférov DPB vie plynule po nemecky, tak jediný dôvod, prečo ešte nie sú všetci vo Viedni, je ich rodina. ?
Reakcia na: sergej123 #215273:
3.400,- € šofér vo Viedni? To vám rozprávajú na schôdzach odborov Autošofér ? ?
Reakcia na: Mike #215274:
alebo tak ,kto da viac tak tam idu,vodici hraju absolutny prim a su si toho vedomi
a kto ich chce mat,tak musi platit a poriadne a potom sa ale musia aj adekvatne k tej praci postavit
Reakcia na: sergej123 #215273:
Do Viedne asi nie, ale napr. medzi vodičmi kolujú info že stavebník R7 robí nábor na vodičov náklaďákov, a platí lepšie ako DPB...
Reakcia na: zakaznik #215264:
ty srandujes,vsak nebude mat kto jazdit
budme radi,ze to trakto funguje,za 1000 eur ti to robit nikto nebude
a co je schopne a bez rodiny ide do viedne kde maju 3400 eur
je to o peniazoch
Reakcia na: ufo #215270:
Súpravy na L9 aj cez prázdniny by som aj ja rád videl...
Nebráni tomu nič. Na jednej strane je tu ročný projekt organizácie dopravy, ako píše Petto v #215271, na druhej strane je x miliónov prípadov, kedy si DPB upravil typ nasadzovaného vozidla (príp. CP na linke a iné nepodstatné detaily..) podľa seba, bez ohľadu na RPOD.
Reakcia na: ufo #215268:
Lebo mesto si na rok objednalo krpate K2S na L9. Ked je uz aj problem s papiermi pre soferov na nove eliny ako pise MIKE, tak Krasnany mohli dat aspon T6tky na L9. Si viem predstavit ako to rano vyzeralo. Aj L5 bola dnes znacne plnsia so supravami. ?
Reakcia na: Mike #215269:
A čo bráni aspoň nasadeniu 2T z Krasňan na 9???
Čo je na školení z 29T, 30T, že za tú dobu, čo tu jazdia, ešte nie sú všetci preškolení? Školenie na električku zaberie viacej hodín, ako preškolenie na nový typ lietadla?
Reakcia na: ufo #215268:
Na 3/8 je jedna 2xT. Vodiči krátko po zácviku (mesiac - dva) podľa interného nariadenia nemôžu jazdiť s 29/30T. Okrem toho vodiči z Krasňan si iba postupne robia papiere na nové vozy, ani zďaleka ich nemajú všetci (neviem aká časť..).
Každopádne zvýšenie % výpravy nových vozov určite nastane k otvoreniu trate do Petržalky, okrem 1 a 3 sa údajne majú zaviesť aj NP garant poradia na rôznych linkách..
Aký je dôvod nevyužívania 29T a 30T? Výprava 3/8,4,6 je 34 vozidiel. Zvyšok nizkopodlažných a klimatizovaných vozidiel postáva.
Do L9 ráno na Molecovej už nebolo možné nastúpiť o cca 7.30...
Reakcia na: david1 #215258:
+ Mike #215257:
§ 111
(1) Čerpanie dovolenky určuje zamestnávateľ po prerokovaní so zamestnancom podľa plánu dovoleniek určeného s predchádzajúcim súhlasom zástupcov zamestnancov tak, aby si zamestnanec mohol dovolenku vyčerpať spravidla vcelku a do konca kalendárneho roka. Pri určovaní dovolenky je potrebné prihliadať na úlohy zamestnávateľa a na oprávnené záujmy zamestnanca. Zamestnávateľ je povinný určiť zamestnancovi čerpanie aspoň štyroch týždňov dovolenky v kalendárnom roku, ak má na ne nárok, a ak určeniu čerpania dovolenky nebránia prekážky v práci na strane zamestnanca.

Nikdy sa nehláste do zamestnania u nás, pretože u nás je absolútne vylúčené, aby vlak nešiel, pretože príliš veľa rušňovodičov naraz čerpá dovolenku.
Reakcia na: zakaznik #215265:
Oprava: ...zvyšok dovolenky čerpá podľa seba, po schválení zamestnávateľom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.