Reakcia na: Mirtschi #214920:
V Nemecku jazdia aj súpravy 3xT4 (Dresden), jazdili aj súpravy 3xKT4 (Erfurt), štandardná dovolená dĺžka súpravy v Nemecku je 75 m, na výnimku (napr. Hannover počas výstav) 100 m.Inak B3/B4 nie je vzhľadovo zhodný s T3/T4, lebo jeho predná časť vyzerá rovnako ako zadná.
Skrátka určité zmeny treba presadiť tvrdou rukou a pokiaľ to boli dobré zmeny, tak sa ujmú.
Mirtschi
Ak má byť v číslovaní prehľad, tak efektívnejšie je počet liniek znížiť na minimum ich zlúčením a zrušením zbytočných. Pre porovnanie ak to mám dobe spočítané, Bratislava má 64 denných mestkých liniek a porovnateľne veľké Brno len 35. Príklad: L93 a 94 by sa kľudne dali zlúčiť do jednej, hoci za cenu niečo nadbytočnej kapacity v úseku Smolenická - Vyšehradská. Kto potrebuje na Holíčsku - peší presun, alebo prestup na L68. Do oblasti Kolárovho Nám. , Vazovovej - pestup na električky / L39. L31 a 39 zlúčiť podobne. Tiež by sa dala zlúčiť 61 a 63 atď. Potom zrušiť, L82 a podobné, ktoré sú takmer pre nikoho. Zatrolejovaním úseku Molecova - Patrónka by sa dala možno zlúčiť i 32/33 a ako posilu pre Dlhé Diely predĺžit napr. L139... Proste znížiť súbehy, optimalizovať linkovanie.