Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zlomok #214911:
Aká vyhláška?
Reakcia na: Valec #214909:
Nepredbiehaj?
Reakcia na: durcekpavol #214910:
Zdravím,

mám odpovede.
Áno.
Lebo vyhláška limituje dĺžku vlaku na 40 metrov a všetko dlhšie je na výnimku ktorú nikto vybavovať nebude, lebo sa to nikdy tak nerobilo a bolo by to bárs zložité.
Nie je zakázané, ak má nástupište 65 metrov. Svojho času bývali označené zastávky "ZZ", v nich mohli stáť naraz dve súpravy. Dnes je to už väčšina zastávok a zmestia sa do nich dve súpravy, takže 4 ks T3, nie iba jedna trojička.

Nie, nepýtaš sa hlúpo.
Zdravím

Mám otázky.
Je možné zapojiť tri T3 do jednej súpravy/vlaku?
Ak "ÁNO", prečo sa to niekedy nepoužíva na zvýšenie kapacity?
Ak sa nemýlim je zakázané zastavovať dvom súpravám/vlakom na jednom nástupišti a nástupištia máju približne 65 metrov a vošli by tam tri T3. Nie?

Možno sa pýtam hlúpo, ale prosím berte moje otázky ako od úplného laika.

Ďakujem za odpoveď
Reakcia na: 810zssk #214907:
Ja len tak rozmýšľam, čo popletie cestujúceho viac.

Ak mu príde linka 60 s cieľom Rajská, alebo ak mu príde linka 205 s cieľom Nemocnica sv. Michala. ?
Reakcia na: Ámos #214902:
Preto existuje aj taky koncet, ze by zmenene linky nove cislo dostali a nezmenene by mali povodne cislo. S tym sa ale myslim neuvazuje.
Reakcia na: piggee #214905:
Presne tak. Problem je, ak mu nauceny identifikator len tak zmeni.

Pani, ja neviem ci si nepamatate precislovanie okolo r. 2000 a ten shitstorm co sa na DPB zniesol. Dodnes to niektori nesotoludia spomenu pri kritike DPB. Ziadna pricetna firma nebude zbytocne nasierat svojich zakaznikov.
Reakcia na: UltraM #214904:
No ja si pamätám, že medializované to bolo už v júni (viď napr. http://bratislava.sme.sk/c/2266855/navrhovane-zmeny-liniek-autobusov.html). V júni o tom rokovalo aj mestské zastupiteľstvo. Následne sa na základe pripomienok spravilo niekoľko menších úprav - napr. L96 nemala existovať vôbec, L93 a 94 mali mať ráno 3 min. interval, L99 6-minútový... Možno doma nájdem ešte celý dokument.
Ludom je uplne jedno, ake co bude mat cisla. Jemu to postacuje iba ako identifikator jeho linky a hotovo. Nic dalsie za tym nikdy hladat nebude (cisla podla lokalit a pod) a ked bude sa chciet odviezt inam, tak si potrebny identifikator zase najde. Pre neho je dolezita vec, aby identifikator korespondoval s trasou (co nie vzdy sedi - linky do vozovne, vyluky a pod) a aby sa nemenil. Vsetko ostatne su sotosny.
Reakcia na: Ámos #214902:
Asi som z inej dimenzie, ale to predstavenie novych tras si teda nejak nepamatam ? Akurat som mal zacat chodit na strednu do mesta, a ani tyzden pred zaciatkom nikto nevedel kadial linky budu jazdit. Pamatam si ako jedny nemenovane noviny este pisali, ze L95 bude jazdit po Pajstunskej smerom od/k Technopolu, a zrazu o 2 dni to bolo po Jantarovej ? A den D ani netreba komentovat ?
Reakcia na: Solider #214897:
Tak sa zhodnime, ze sa nezhodneme.

Ja si myslim, ze ak chceme mat z elektricky skutocny nosny system, tak jej dajme vlastnosti nosnych systemov a teda to co je ich najvacsou devizou. Velmi jednoduche linkovanie, s velmi kratkym intervalom.

To co popisujes sa da vsetko vyriesit v nejakom strednodobom plane, castokrat s jednoduchymi upravami.
V Petrzalke sa menili trasy v 2005, kde sa v co najvacsej miere zachovali cisla liniek. Dokonca nove trasy boli ludom predstavene neobvykle skoro - na DPB.
Na zastavkach aj tak vladol chaos a takmer ziaden vlk nic nevedel.

Pripisujete cislam liniek prilis velku dolezitost a su dva varianty:
- cisla sa nezmenia - cestujuci sa odveze inde ako chcel = nadavanie na DPB
- cisla sa zmenia - cestujuci nebude vediet kam nastupit = nadavaniena DPB
Reakcia na: N/A #214900:
Pri zmenenych linkach je to podla mna jedno.
Reakcia na: 810zssk #214898:
Podľa teba nemali dať dvojciferné čísla ani tým zmeneným linkám? To sa myslím dokonca považovalo za hotovú vec, ale, no, škoda reči...
Reakcia na: Pe67 #214859:
A L50 nejazdí z pod Mosta SNP? L70 nejazdí cez Ružinov?
Reakcia na: Ike #214896:
Nie, pretoze sa nic precislovavat zrejme nebude ? A navyse ide o styri linky ? ? ?
Reakcia na: Ámos #214826:
V Bratislave nemožno hovoriť o dvojlinkovom variante, ale skôr o dvojtraťovom variante, keďže kostra bratislavskej siete pozostáva z dvoch tratí v centre mesta, z ktorých sa odpájajú jednotlivé radiály. Medzi týmito radiálami sa nedá prestupovať v jednotlivých prestupných bodoch. Navyše ani jednolinkový variant nie je úplne jednolinkovým variantom, keďže pre Karlovu Ves a Petržalku uvažuje s dvomi linkami.

Popretie dvojtraťovej schémy znamená nárast prestupovania v neexistujúcich prestupných uzloch a zhoršenie dopravnej obslužnosti určitého územia, čo nie je faktor ovplyvňujúci nárast počtu cestujúcich, ale skôr časť cestujúcich odradí od cestovania električkou, keďže sa im cesta prinajmenšom skomplikuje a taktiež aj predĺži.
Reakcia na: 810zssk #214895:
Nie je to bod 2? ?
Reakcia na: Ike #214894:
A vynechal si zrovna ten variant co sa ma realizovat 🙂
Reakcia na: 810zssk #214893:
Pravda je kdesi uprostred.
1. Prečíslovať linky samoúčelne = krok späť.
2. Zmeniť tri linky a prečíslovať celý systém = krok späť.
3. Zmeniť všetky linky okrem dvoch a prečíslovať celý systém = obhájiteľný krok.
4. Urobiť komplexnú reorganizáciu spolu s prečíslovaním = rozumný krok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.