Reakcia na: Ámos #214826:
V Bratislave nemožno hovoriť o dvojlinkovom variante, ale skôr o dvojtraťovom variante, keďže kostra bratislavskej siete pozostáva z dvoch tratí v centre mesta, z ktorých sa odpájajú jednotlivé radiály. Medzi týmito radiálami sa nedá prestupovať v jednotlivých prestupných bodoch. Navyše ani jednolinkový variant nie je úplne jednolinkovým variantom, keďže pre Karlovu Ves a Petržalku uvažuje s dvomi linkami. Popretie dvojtraťovej schémy znamená nárast prestupovania v neexistujúcich prestupných uzloch a zhoršenie dopravnej obslužnosti určitého územia, čo nie je faktor ovplyvňujúci nárast počtu cestujúcich, ale skôr časť cestujúcich odradí od cestovania električkou, keďže sa im cesta prinajmenšom skomplikuje a taktiež aj predĺži.
N/A
1. Čísla 2XX sú vyhradené pre regionálne linky, tak aby sa to neplietlo.
2. Jednoduchšie, prehľadnejšie a logickejšie číslovanie všetkých spojov.
3. Zjednotenie s nočnými linkami (N44, N47, N72)
4. Číslovanie podľa oblastí BA.
5. Niet dôvodu, aby mali trolejbusy iný formát čísla ako autobusy – toto napokon ani nie je dodržané v prípade L33 a L64.
V prospech číslovania trolejbusov 2XX hovorí v podstate len to, že je to zvyk. Ale treba to zmeniť, napokon ani nočné spoje už nie sú číslované 5XX...