Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Niekedy sa to tu spomínalo, riešenie v danom úseku by bolo jednoduché ak by L50 mohla ísť po električkovej trati od výjazdu od ZST NM až na zastávku Zátišie a za zastávkou by zliezla naspäť na cestu
Reakcia na: zakaznik #214628:
Pravidla si nevymyslam, ale ak viem ze budem potrebovat ist dolava a vidim ze lavy pruh je plny tak ak nie som idiot, zaradim sa do neho. Trochu empatie..
a vodic sa hlavne rychlo snazi dostat nie kvoli sebe ale kvoli cestujucim,ved on je v robote a nema sa kam ponahlat,on ked nebude mat dve kola prestavku,vola na dispecing a ho nechaju kolo stat,niektori este schavalne natahuju meskanie,ale to je individualne
komu tym prospejete
Reakcia na: Solider #214617:
Keby mala vhodné rozmery v tom oblúku tak by tam dva pruhy aj boli...
Pri Poluse su tie pruhy dosť natesno k zastávke a asi sa aj zrušia podla plánu reko Vajnorskej radiály.
Reakcia na: Mikimaus #214594:
dalsi tupec,co sa nevie bez mobilu ani vys...., ten vodic si prave zasluzi pochvalu,ako nadherne sa napojil, uvedomte si,ze ma za sebou mozno aj 50 cestujucich a keby ho nebolo tak zapchy su az po strkovec,lebo kazdy by sedel v aute
a v dopravnom podniku mu ani tuk nepovedia,lebo vodici hraju absolutne prim a za tych 900 eur co maju im to nikto robit nebude,taku zodpovednu pracu
a vzdy si uvedomte,keby nebolo mhd,tak zapchy su ovela vacsie
takze pre vodica velke +
Reakcia na: 810zssk #214614:
A čo má robiť vodič Busu by sa zaradil do ľavého pruhu aby nezablokoval pravý pri svojich rozmeroch.... rozmýšľaj trochu...
Niektorý sa zaradujú hneď za križovatkou od stanice. Pritom bloknú pravý pruh . Kolóna sa väčšinou tiahne už pred ňou.
Pravý pruh býva prázdnejší + zelená šípka ho vyprázdni pred spustením gulatej zelenej tak sa niektorý zaradujú na začiastku križovatky / nielen busy/.
Reakcia na: 810zssk #214627:
Vymyslas si vlastne dopravne pravidla. O co si lepsi nez ten vodic L50?

Solider spravne a lepsie nez ja poznamenal, ze rad pred krizovatkou zacina zaciatkom odbocovacieho pruhu (od znacky C25)
Reakcia na: zakaznik #214625:
Dovod moze byt taky ze vidi ze dalej sa zaradit nebude moct. Ak taka situacia nie je, samozrejme ze staci aby sa zaradil neskor 🙂
Reakcia na: Infinity #214622:
? ? ?
No iste... ? Ja co ma vsetci kritizuju ze si nechavam zbytocne velke medzery som vbehol tesne pred autobus. Este ze tam bol Infinity ktory telepaticky zistil kto to auto soferoval ?
Reakcia na: 810zssk #214618:
Nie je dôvod sa zaraďovať vľavo pri ŽST NM, lebo nasleduje križovatka, kde sú oba pruhy rovno. Takže je jedno v ktorom pruhu vodič pôjde.
Reakcia na: zakaznik #214623:
Bus pruh doplniť dodatkom vozidlám odbočujúcim v pravo jazda povolená.
Reakcia na: zakaznik #214621:
Low-cost riešením by mohlo byť v pravom pruhu zriadiť krátky bus pruh, po skončení ktorého by sa mohla 50 legálne zaradiť vľavo a prejsť na jeden cyklus.
Ale na také samozrejme nie je ani vôľa ani odvaha ani záujem.
Reakcia na: 810zssk #214614:
Na teba je už aj zbytočný akýkoľvek komentár....hráš sa tu na veľkého pána ...ty si bol hadam svedkom už všetkeho..o tom kto ohrozuje a obmedzuje by si mal pomlčať...minule si stou tvojou bordovou rakvou vybehol tesne pred autobusom.si sa chcel ukazat a nakoniec si stal na červenej. ...uplny h.....k.
Reakcia na: david1 #214613:
Legislatívne okienko: Po odbočku k Lakeside môže ísť vodič L50 úplne legálne a legitímne v pravom pruhu, keďže cez tú križovatku sú oba pruhy rovno.
Koniec okienka.

Bolo by vhodnejšie, ak by sa vodič L50 následne zaradil do ľavého pruhu, tak aby prešiel na jeden/dva cykly. Čo samozrejme už nie je podľa pravidiel, keďže by sa mal zaradiť za posledného za odbočkou. Ale je to predsalen lepšie, ako vybrzdiť gumohlavistu v križovatke.

Rozprávka kolujúca medzi niektorými vodičmi o tom, že ho tam nikto nepustí je blbosť. Možno nie každý, ale realita je proste iná, než bájky o sprostých vodičoch IGK a udatných Beusákoch.

Konečným riešením je samozrejme pojazdná električková trať.
Reakcia na: Peon #214583:
kvoli tomu lebo sa tam nezmestili dva busy respektivne trcal mu zadok na zebre..
Do cestovneho poriadku platneho od 12.6.2016 pribudla zastavka Bratislava-Vrakuna so zastavovanim vlakov od dna vyhlasenia
http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2016/kcp12_06_2016/131.pdf
Reakcia na: Solider #214615:
To plati v situaciach kedy sa neda do laveho pruhu zaradit za ZST Nove Mesto. Viem ze nastavaju, ale rozhodne nie su stale a vodici ilegalnu jazdu v pravom pruhu praktizuju aj v pripade ak by sa vlavo kludne zaradit mohli.
Reakcia na: david1 #214613:
A ešte doplňujúca otázka – o čo je vozovka pri zastávke Zátišie užšia od vozovky pri zastávke Polus City Center?
Reakcia na: david1 #214613:
Podľa mňa by sa tam zmestili, je tam cez dva metre široký dopravný tieň. A súčasný jazdný pruh má určite cez tri metre (aj štyri). Ak má vozovka v tomto mieste cez šesť metrov, dva jazdné pruhy v šírke 3 m sa tam bez problémov zmestia.

Signál by bol riešený tak, že smer od Tomášikovej by mal plnú zelenú, doplnková šípka by sa zrušila. Náklady minimálne až žiadne.
Reakcia na: 810zssk #214601:
V predmetnej situácii môže vodič urobiť nasledovné – ísť v pravom jazdnom pruhu až pred značku C 25 a plnú čiaru a tam čakať, kým ho niekto v ľavom jazdnom pruhu pustí pred seba. Výsledok: rovnako blokuje pravý jazdný pruh.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.