Asi by sa patrilo pochváliť DPB za vhodný spôsob riešenia situácie vo vzťahu k vodičovi. Zistili, že je doteraz spoľahlivý, upozornia ho, že jeho konanie nie je správne, a až v prípade, že by sa to opakovalo, budú krátené prémie. Aj takéto drobnosti môžu pomôcť vylepšiť atraktivitu zamestnania v DPB.
zakaznik
Koniec okienka.
Bolo by vhodnejšie, ak by sa vodič L50 následne zaradil do ľavého pruhu, tak aby prešiel na jeden/dva cykly. Čo samozrejme už nie je podľa pravidiel, keďže by sa mal zaradiť za posledného za odbočkou. Ale je to predsalen lepšie, ako vybrzdiť gumohlavistu v križovatke.
Rozprávka kolujúca medzi niektorými vodičmi o tom, že ho tam nikto nepustí je blbosť. Možno nie každý, ale realita je proste iná, než bájky o sprostých vodičoch IGK a udatných Beusákoch.
Konečným riešením je samozrejme pojazdná električková trať.