Prečo sa to spomína, ako pezinská električka netuším... z Pezinka som vlakom na Vinohradoch za 10-15 min, kým električkou by som bol asi tak za dajme tomu cca. 45 min. na Trnavskom mýte cez bezkolíznu zmodernizovanú vajnorskú radiálu, tou električkou aj tak by nikto nechodil priamo z Pezinka.
Je to proste regionálna železničná trať (ÚP VUC BA) cez Čiernu Vodu zaústená do žst Pezinok. Primárne obsluhuje Čiernu Vodu a Monar, Slovenský Grob (nové štvrte), keby tam hrozilo fakt 40tisíc obyvateľov. Zatiaľ je to nezmyseľ, dúfam o ostane naďalej len na papieri. Ak by pribudla ďalšia 10tisícka v tej oblasti, mohlo by sa k tomu vrátiť.
Eleketrička... tram-train, keď už, ale vajnorskú radiálu zrejme nepostavia duálne, tým pádom normálny vlak po žst Vajnory... to je teda výhra! A ak fakt by to bolo na 1000 mm, tak je to obrovský nezmysel pre veľkú vzdialenosť.
Tým pádom môžme začať riešiť aj vysokorýchlostnú železnicu z Bernolákova povedľa Čataja a ďalej popri D1 hore.
Je to proste regionálna železničná trať (ÚP VUC BA) cez Čiernu Vodu zaústená do žst Pezinok. Primárne obsluhuje Čiernu Vodu a Monar, Slovenský Grob (nové štvrte), keby tam hrozilo fakt 40tisíc obyvateľov. Zatiaľ je to nezmyseľ, dúfam o ostane naďalej len na papieri. Ak by pribudla ďalšia 10tisícka v tej oblasti, mohlo by sa k tomu vrátiť.
Eleketrička... tram-train, keď už, ale vajnorskú radiálu zrejme nepostavia duálne, tým pádom normálny vlak po žst Vajnory... to je teda výhra! A ak fakt by to bolo na 1000 mm, tak je to obrovský nezmysel pre veľkú vzdialenosť.
Tým pádom môžme začať riešiť aj vysokorýchlostnú železnicu z Bernolákova povedľa Čataja a ďalej popri D1 hore.
MatejBA