Reakcia na: anbis #213649:
Na jednom poschodí sídli administratíva električkovej vozovni Krasňany, na jednom administratíva divízie elektrické dráhy, na jednom autoškola DPB, na jednom sídlila do septembra 2011 administratíva autobusovej vozovne (III. dopravná prevádzka), ale to ostalo prázdne a tie zvyšné neviem, je možné že sú prázdne. (aj keď kedysi tam sídlil nejaký technický odbor, neviem či nie zastávkári, alebo také dačo..)
BigMac
Ale seriózne: Ako uzol pre prímestskú dopravu to použiteľné je, resp. by bolo. Žiaľ zatiaľ len pre smery od Pezinka a Senca. Už na DS by si musel robiť úvrať v žst. Predmestie alebo stavať spojku. V súčasnej priestorovej dispozícii novomestského zhlavia na Predmestí si to dosť dobre predstaviť nedokážem, jedine preložkou jeho časti na tzv. Kóreu, bývalé odovzdávkové koľajisko Istrochemu. Podobný problém máš aj od Záhoria.
A nechcem vedieť, čo by sa dialo v križovatke, či skôr v súkrižovatčí Račianska#Pionierska#železničné priecestie#Jarošova#Kukučínova#Hálkova.
Nedokážem si tam predstaviť tie vyprázdňovacie a čakacie časy pri úrovňovom krížení... Niečo by muselo ísť pod zem, v tomto prípade by to asi bola železnica, tam by to bolo najjednoduchšie.
Nič nie je nemožné, ale všetko závisí od peňazí. Celé mi to príde ako vlhký šotosen. Alebo inak:
Dejte mi miliardu a já to udělám!