Reakcia na: Valec #213668:
No evidentne žiadne nútenie nebolo ani zo strany MinDop, od nikoho... celý funkčný mestský región trpí pre VUC a mafiánsku firmu Slovak Lines. To je tak nemožné ich prebiť? Darmo tu budeme mať šesťtisíc plánov obslužnosti, keď každý zdatnejší si vie už logicky, pohľadom jediným na mapu vyvodiť, kde sú najsilnejšie väzby, kde by sa dali vytvoriť prestupy, návozy, odvozy, redší a hustejší interval. Tie toky sú radiálne, koncentrujú sa do mesta. severo-južné ťahy sú málo vyvinuté. Ale ani po vypracovaní sa nič nedeje, k čomu to bude dobré teraz zase? Samé haluzy čítam v dopr. prostriedkoch MHD na tom plagáte o IDS, ako už prebehli a v prvom polroku 2016 prebehnú reorganizácie regionálnych busov, ako v každom ich CP sú jednoducho znázornené prestupové väzby, časy, ako super jazdí železnica už tri roky, aké super sú tie regionálne zapamätateľné intervaly atď. a konkrétne z toho absolútne nič nefunguje, ale ani sa neschyľuje k tomu, že by to malo fungovať. Toto je ten háčik. A potom sa každý kopetentný čuduje, že 800 tisíc ľudí je rozhorčených. No bodaj by ... zdražením lístka tak akurát sa vyhnali ďalšie tisíce primárne z regiobusov - ako prvý krok k IDS. To je hádam svetový unikát...luky133: treba strčiť hlbšie, pustiť lístok, určite to označí.
ZSSK si lepí nálepky na dvere vlakových súprav: do prostredného vozňa je povolený nástup bez lístka, do prvého a tretieho nie (poschodové).
BigMac
Ale seriózne: Ako uzol pre prímestskú dopravu to použiteľné je, resp. by bolo. Žiaľ zatiaľ len pre smery od Pezinka a Senca. Už na DS by si musel robiť úvrať v žst. Predmestie alebo stavať spojku. V súčasnej priestorovej dispozícii novomestského zhlavia na Predmestí si to dosť dobre predstaviť nedokážem, jedine preložkou jeho časti na tzv. Kóreu, bývalé odovzdávkové koľajisko Istrochemu. Podobný problém máš aj od Záhoria.
A nechcem vedieť, čo by sa dialo v križovatke, či skôr v súkrižovatčí Račianska#Pionierska#železničné priecestie#Jarošova#Kukučínova#Hálkova.
Nedokážem si tam predstaviť tie vyprázdňovacie a čakacie časy pri úrovňovom krížení... Niečo by muselo ísť pod zem, v tomto prípade by to asi bola železnica, tam by to bolo najjednoduchšie.
Nič nie je nemožné, ale všetko závisí od peňazí. Celé mi to príde ako vlhký šotosen. Alebo inak:
Dejte mi miliardu a já to udělám!