Reply on: Mike #213598:
Ten interný predpis myslím káže čakať, do istej hranice, predpokladám, že cca 3 min.Isto, operatívnejšie nasadenie dispečingu do konktrétnych situácií by mohlo pomôcť, taktiež online informácie pre vodičov.
Ale paradoxne práve v poobednej špičke má 64 rýchlejší obeh ako cez sedlo, pri Centráli má len 3 min. na vyrovnanie meškania + obrat... takže nemôže si dovoliť ísť z Lovinského zmeškaná.
Celkovo pri akejkoľvek snahe je zrejmé, že tento prestup nemôže počas špičiek veľmi dobre fungovať a je to násilné riešenie.
BigMac
Ale seriózne: Ako uzol pre prímestskú dopravu to použiteľné je, resp. by bolo. Žiaľ zatiaľ len pre smery od Pezinka a Senca. Už na DS by si musel robiť úvrať v žst. Predmestie alebo stavať spojku. V súčasnej priestorovej dispozícii novomestského zhlavia na Predmestí si to dosť dobre predstaviť nedokážem, jedine preložkou jeho časti na tzv. Kóreu, bývalé odovzdávkové koľajisko Istrochemu. Podobný problém máš aj od Záhoria.
A nechcem vedieť, čo by sa dialo v križovatke, či skôr v súkrižovatčí Račianska#Pionierska#železničné priecestie#Jarošova#Kukučínova#Hálkova.
Nedokážem si tam predstaviť tie vyprázdňovacie a čakacie časy pri úrovňovom krížení... Niečo by muselo ísť pod zem, v tomto prípade by to asi bola železnica, tam by to bolo najjednoduchšie.
Nič nie je nemožné, ale všetko závisí od peňazí. Celé mi to príde ako vlhký šotosen. Alebo inak:
Dejte mi miliardu a já to udělám!