Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #212555:
Čabelka nebol M., on J ako Jozef, plným titulom Prof. Ing. Jozef Čabelka, Dr.Sc.
Materiálový technológ, zvárač, mikrometalurg, zakladateľ VÚZ, výskumník, vynálezca, vysokoškolský pedagóg, držiteľ asi tridsiatky celosvetových patentov, autor teórie "krehkého lomu", vedecký pracovník a čojaviemčoešte...

Postavička v dejinách, s ktorou boľševickí červenoprdelníci veľmi škaredo zamietli, (keď ktorýsi z bývalých sovietskych potentátov po návšteve VÚZ zistil, že bratislavský zváračák je o niekoľko rádov niekde úplne inde, ako ten ich...tak) mu zakázali prax.
A o tom, že to bol Pán Praktik, svedčí aj taká drobnosť, že ešte v asi 74 rokoch veku pobiehal po VÚZ v montérkach, zváračskej zástere a kukle.
Reakcia na: Valec #212527:
IAD by mala určite problémy počas prejazdov vlakov. No také isté zdržanie ti aj dnes urobí napr. zablokovanie jedného pruhu pokazeným autom.

Križovatka M.Čabelku bola plánovaná mimoúrovňovo.
Reakcia na: 810zssk #212537:
Neprehánaj
Gro cestujúcich končí v BA. Písal som o čisto reg.špičkových vlakoch.
Poloha Filialky je ideálna .
Reakcia na: Ike #212525:
Chcelo by sa to spytat Iva, ci na to myslel. By som bol zvedavy na jeho odpoved ?
Reakcia na: Ámos #212522:
Asi hej, keďže súpravy z R sa zbroja a odstavujú zväčša v BA-NM.
Reakcia na: mrkvakj #212547:
Aha tak to je potom jasne. To je zase taky "odrb" ako dvojrozchod pri elektricke do Petrzalky (integrovana doprava) aby sme dostali prachy ?
Reakcia na: AAA #212548:
Pri možnej frekvencii dvoch párov vlakov denne to nebude mať zmysel. Ale ak by presmerovali všetky osobné vlaky (alebo aspoň každý druhý) zo smerov PK-TT a SC-GA tak by to zmysel malo, nakoľko väčšina ľudí ide i tak z osobných vlakov do centra a z Trnavského mýta to majú lepšie ako obchádzkou cez Hlavnú stanicu.
Reakcia na: dyspozytor #212510:
Ešte by som dodal, že na Wien Hbf sú staničné koľaje (resp, väčšina?) predelené cestovým návestidlom, čo v praxi umožňuje, aby k jednej hrane súčasne prišiel napr. vlak BA - Wien a nejaký vlak zo smeru Wiener Neustadt.
Reakcia na: 810zssk #212498:
Ak sa chceme seriózne o Filiálke baviť, treba najprv vedieť koľko vlakov osobnej dopravy by tam štát chcel voziť, teda treba poznať celkovú koncepciu ministerstva, resp. BID regionálnej železničnej dopravy v BA kraji. O existencií takejto koncepcie mám ale vážne pochybnosti.
Reakcia na: Error 0x007 #212546:
Chcu dosiahnut to ze na R nemoze ist vozen z ROP,ale na RR uz ano
Inac, vsimol som si ze zeleznice zavidli novu kategoriu vlakov: Regionalne Rychliky (RR). Na co to ma byt, co tim chcu dosiahnut?
Reakcia na: Valec #212524:
Hm, tazka je diskusia ked pochopime kazdy nieco ine. ? Ak sa spravi grafikon a budu dotacie, tak tipujem ze vlaky jazdit budu. A ak vlaky jazdit budu je nepodstatne aky dopravca tam bude jazdit. Vsak ked to stat zaplati...
Co som myslel IDS listkami: Mohol by tam jazdit dopravca ktory nebude sucastou IDS, tak ako dnes Regiojet...
Reakcia na: dyspozytor #212477:
Opäť tá obohratá pesnička o preplnenosti Hlavnej stanice? Ty si neuvedomuješ, že Filiálka práve naopak potopí celú integrovanú dopravu? Lepší plac v Bratislave je... je ním Hlavná stanica, tak to konečne treba využiť a nie je konzervovať ako pisoár pre cigánov z Vrakune.
Reakcia na: MatejBA #212540:
Netrep momotiny. Tak bude uvažovať, či má ísť na S21 alebo na S22.
Reakcia na: 810zssk #212539:
Vieš, čo je hyperbola?
Reakcia na: Gryzly65 #212536:
Pretože už nie sú na križovatkách radiče Siemens EST ani GA.
Reakcia na: 810zssk #212537:
To sa da riesit carovnou kombinaciou Sxx a lepsim znacenim vlakov 🙂
Reakcia na: S499.1023 #212534:
"Semafory sa nevypinaju" - Prosim?
Reakcia na: Ámos #212522:
Povazujem to za pomerne zbytocne a v situacii kedy trat 110 ledva zvlada to co tam uz je mi to pride ako problematicky navrh.
Reakcia na: david1 #212520:
A cestujuci moze tipovat na ktoru stanicu ist na vlak... toto je presne ta debata co v MHD: chceme system silnych nosnych liniek, alebo jazdenie odvsadial vsade tri krat za den?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.