Kludne by som si vedel predstavit take zastavky na pokracovani petrzalskej trate. Ale jednej veci stale nerozumiem aj v tomto pripade. Preco tie automaty nemozu byt pod pristreskom? Na to je nejaka protipoziarna norma, alebo nejaky iny nezmysel?
Terminy zaciatku kolaudacie Petrzalskej pomalodrahy podla materialu na najblizsiu KDIS:
"K 31.12.2015 boli vydané oznámenia na začatie nasledujúcich kolaudačných konaní:
Začatie kolaudačného konania 20.01.2016 na objekt:
20-201-00 Starý most
Začatie kolaudačného konania 25.01.2016 na objekty:
10-001-00 Spevnené plochy a úprava parčíka Šafárikovo námestie
10-002-00 Úprava parčíka
10-110-00 Rekonštrukcia komunikácií, Štúrova ulica
10-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol Šafárikovo námestie
Začatie kolaudačného konania 27.01.2016 na objekty:
30-110-00 Úprava komunikácií v nadväznosti na estakádu Artmedia
30-114-00 Chodník pre cyklistov v úseku Starý most - Einsteinova
30-202-00 Estakáda Artmedia
30-203-00 Estakáda Einsteinova
30-213-00 Rampa pre cyklistov - zastávka Viedenská
Začatie kolaudačného konania 28.01.2016 na objekty:
30-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol križovatky Bosákova -
Jantárová
30-112-00 Chodníky, obratisko električkovej trate
30-113-00 Meniareň Bosákova - spevnené plochy
30-214-00 Lávka pre chodcov – Chorvátske rameno"
Zverejňovať zverejňuje, už aby to tak bolo aj u nás. Pri ôsmich tisíckach busov od desiatky operátorov a desiatok dispečingov to je počin, no Tfl má ešte na mnohom (za tie peniaze) čo robiť. Práve tieto real-time dáta sú v ostrej prevádzke dosť spoľahlivé a nápomocné, ale pri mimoriadnych udalostiach (a zrejme aj mimo nich) je bežné, že dochádza napr. k dvom minútam do odchodu trvajúcim 20 minút (a to nie preto, že by voz trčal v zácpe), alebo virtuálnym spojom, ktoré nikdy neprídu a len zmiznú zo zoznamu. Dosť sa mnohému čudujem a hádam, že to bude mať čo robiť s cestovným poriadkom, prestávkami vodičov a ovládaním palubákov, či admistráciu dispečermi. Vtedy by sa mi radšej hodila informácia o tom, že ten spoj nepôjde..
Nie je irelevantna, ale je rovnako relevantna ako by boli pripadne mapy s polohou vozidla. Akurat ta VZT poskytne pre cestujuceho dolezitejsi udaj - kedy pravdepodobne autobus pride. Namiesto toho kde sa mozno nachadza ak ide priemernou rychlostou a chyta zelenu na semaforoch.
Tak potom aj virtualna tabula je nerelevantna, lebo ukazuje gule kym bus je este v zapche.
Malo by sa to dat ciastocne skorigovat napr. s Google udajmi o aktualnej premavke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon