Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pastekar #211900:
Prečo by si pri ceste z NZ do BA kombinoval tarify v Reci, keď vzhľadom na nastavenie tarify ZSSK ti bude vždy výhodnejšie kombinovať až v Bratislave. Naviac, ak by aj boli označovače na staniciach a kúpil by si si lístok bez uvedenia platnosti (to je inak možné aj dnes), chcelo by sa ti vybiehať z vlaku na to, aby si si ho označil?
Výhodou predaja CL IDS BK v Nových Zámkoch (ďaleko za hranicou IDS BK) je to, že si môžeš hneď pri kúpe lístka na vlak kúpiť aj lístok na ďalšiu cestu po prestupe s tým, že v BA nemusíš zháňať automat, stáť v rade pred ním (obzvlášť v nedeľu večer), ale môžeš rovno nastúpiť a označiť si ho. Rozmýšľam, v ktorej inej krajine sa takáto možnosť ponúka na celoštátnej úrovni.
Reakcia na: Joyki #211899:
A kto by ich pre boha aj využíval, keď detská a dôchodci jazdia zadara a pravideľne cestujúci plebs ma 50% zľavu. A jednorázové? To je kapitola sama o sebe. Kúpiš si lístok na stanici a čas platnosti ti začína plynúť od jeho zakúpenia. Takže keď si ho aj v tebou spomínaných Nových Zámkoch kúpiš, tak než docestuješ na hranicu BK, od ktorej by ti mal začať platiť, tak ti čas jeho platnosti vyprší. Pozdravujem spoločnosť BID?squint# ? ?
Reakcia na: Peon #211895:
MHD-lístky (teda lístky IDS BK) si už môžeš zakúpiť na každej stanici na Slovensku. Napr. aj v Nových Zámkoch v zákazníckom centre je rzoložená tá "A"-tabula s mapou zón (ako pri vchode ASMN). Pretože konkrétne na tejto trati by si mohli zakúpiť ľudia ZSSK traťový lístok napr. Nové Zámky - Reca, a IDS predplatný lístok Reca - Bratislava. Akurát, že cenovo je to nevýhodné, a teda IDS lístky sa absolútne nevyužívajú pri cestách vlakom.
Reakcia na: Peon #211894:
Čo so si pozeral poznámky tie dva z rozlišnou chrono adi preto lebo ten "rýchlejší" je vedený iba v kladiva škol.prázdnin a iba z Budmeríc. Ten druhý až z Cífera tiež v kladiva. Možno tento nepremáva cez prázdniny. Ten další v rovnaký čas vyráža zo Štefanovej čiže úplne iného smeru....
V Pezinku sa lievikovito zbiehajú...

Ešte že nie som odkázaný na Slovak lines . Neznášam tie ich komplikované CP....
Reakcia na: Peon #211895:
Stanice sú vo vlastníctve štátu a v správe ŽSR.
Konečne sa už dá kúpiť knižný CP Slovak Lines (2,40 €) a to aj cez víkendy a sviatky na pokladniach 4 a 5. Na str. 4 je Výňatok z PP IDS BK kde je napísané:

"Úplné znenie PP IDS BK je pre cestujúcich k nahliadnutiu v sídle Bratislavskej integrovanej dopravy, a.s., v informačných kanceláriách a v predajniach dopravcov IDS BK, na internetových stránkach ... "

Pokiaľ viem, BID, a.s. nemá priestory určené pre cestujúcich, tak neviem prečo ich tam v knižnom CP SL niekto posiela... ? Navyše koordinátor (na rozdiel od dopravcov) komunikuje s cestujúcimi iba neosobne (emailom, telefonicky). Myslím si, že takto je to správne. Ani zamestnanci IDS JMK a VOR nie sú v osobnom kontakte s cestujúcimi alebo sa mýlim? ❓

A aké informačné kancelárie sú tam myslené? ? Jediná o ktorej v Bratislavskom kraji viem sa volá Zákaznícke centrum ZSSK na Hlavnej stanici, lebo tam majú priehradky aj pre informovanie cestujúcich. V podchode na Hodžovom nám. majú iba univerzálnu priehradku... Všetko ostatné sú už predajne dopravcov.

Btw, na železničnej stanici v Sládkovičove je vo vitríne mapa zón s cenníkom IDS BK. ? Za to si poďakovanie zaslúži ŽSR keďže oni spravujú stanice alebo tie vitríny spravuje ZSSK? Hmm a železničné stanice sú vo vlastníctve ŽSR?
Dopravná optimalizácia by sa už v Bratislavskom kraji naozaj zišla. Prekvapilo ma, že teraz cez pracovné dni - školské prázdniny je to na hlavnej trase až takto zlé: Zo zastávky "Pezinok,,TESCO" do Bratislavy idú autobusy Slovak Lines 15:29 h, 15:34 h, 15:49 h a ďalší autobus až 16:45 h!

Potom idú naraz dva autobusy o 16:50 h! Obidva majú rovnakú trasu celý úsek z Modry až do Bratislavy! Ľudia, je toto normálne? ? [Kvôli dopleteným chronometrážam ide jeden z nich zo zastávky "Modra, Štúrova, ul." o 16:30 h a druhý o 16:32 h, ale zastávky na trase majú všetky tie isté.] No a po 16:50 h ide ďalší bus do Bratislavy až 17:08 h.

http://cp.atlas.sk/bus/spojenie/?date=07.01.2016&time=15%3a30&f=Pezinok%2c%2cTESCO&t=Bratislava%2c%2cAS&fc=200003&tc=200003&submit=true
Vieme niekto približne kedy vznikla pre Slovak Lines zastávka "Bratislava,,Pri starom letisku"? Je to kvôli OC Vajnoria?

Takže ak v smere na ASMN autobus ide tadiaľ po nadjazde ponad železničnú trať, tak v opačnom smere tam prečo nestojí? Veď linka 53 jazdiaca v tom úseku po rovnakej trase má tú zastávku v oboch smeroch...

Či v smere na Čiernu vodu ide Slovak Lines naďalej cez staré železničné priecestie neďaleko ŽST Vajnory alebo to záleží od vodiča? Ja som pred pár mesiacmi v smere na Čiernu vodu išiel so Slovak Lines a išiel nadjazdom.

Ktorá cesta je pre verejnú dopravu vhodnejšia s prihliadnutím na dopravné zápchy? Minimálne poobede stoja 53-ky v zápche pri nadjazde (ak sa nič nezmenilo). A 525-ka jazdiaca cez staré priecestie zase býva zdržaná na starej ceste smer Senec až kým neodbočí na Vajnory - a potom na starom priecestí cez hlavnú trať ju môžu zdržať železničné závory... Tak kadiaľ je ísť lepšie?
Reakcia na: eMDi #211891:
Mne naozaj Humenne nie je potrebne predstavovat, v rokoch 2014-2015 som tam stravil pomerne vela casu. A nezhodneme sa. Ale o to ci je to pekne mesto a ci su tam prijemni ludia nejde, ja som narazal na to ze v tom regione uz su pomerne standardom take balkanske riesenia (mam toho nafoteneho pomerne dost :)).
Reakcia na: 810zssk #211889:
humenne je nahodou velmi pekne mesto a dokonca plne prijemnych a pohostinnych ludi.
Reakcia na: Ike #211888:
Veľmi dobre napísané. Súhlasím od začiatku do konca.
Reakcia na: Ike #211887:
Nie, nenarazal som na SAD HE (oni uz ani tu MHD nejazdia), ale na take celkove vyznenie toho mesta ?
Reakcia na: Infinity #211885:
V dnešnej dobe je moderný trend, kedy sa spoločnosti snažia vytvoriť svoju korporátnu identitu. T.j. zaujať základné zmysly človeka. Toto niekedy vhodne dopĺňa reklamu a v určitom kontexte je to viac účinné a menej otravné. Ak sa pohybujeme v oblasti dopravy, tak potom napr. svetlá. Dnes rozpoznáš BMW alebo Audi idúce za Tebou už podľa svetiel. Charakteristické vrubkované svetlá Mercedesu sa dokonca dostali aj medzi autobusy. Dôležitá je aj farba (napr. T-Mobile, ZSSK, RegioJet), typ použitého písma, zvučky, dress code a pod. Mne sa ako klientovi napr. páči, keď má predavačka ZSSK sako, blúzku a šatku vo farbách ZSSK. Určite lepšie ako keby tam mala sedieť v mikine a teplákoch.

Môže byť na smiech, ak sa korporátnu identitu snaží vybudovať malá firma s 10 zamestnancami. Ale DPB má vzhľadom na svoju pôsobnosť a veľkosť ideálne predpoklady budovať si korporátnu identitu a (keď už nič iné) vyzerať pred potenciálnymi klientmi profesionálne. DPB začal, hoci rozpačito. Minimálne ale zjednotil náter vozidiel a odstránil infantilné prvky. Letáky sú ešte síce v plienkach a o označníkoch ani nehovorím (nedokáže ani zoradiť čísla liniek podľa veľkosti). Napr. také Košice sú v tomto niekde inde a skutočne majú vlastný typ písma, predefinovaný dizajnmanuál oznamov, dizajnmanuál označovania liniek a pod. ZSSK a RJ je tiež na dobrej koľaji.

A potom príde vodič, ktorý má pocit, že má estetické cítenie a začne umiestňovať polepy, závesy a pod. Verím, že sa nájdu takí, ktorí majú cítenie a vedia voz vytunovať. Ale povolením jednému znamená, že povolíš aj druhému a tretiemu, ktorí estetické cítenie nemajú. A miesto korporátnej identity je balkanizácia celého DPB. Proti osobným veciam vodiča (fotka manželky, plyšový talizman a pod.), pokiaľ nie sú v neprimeranom množstve, asi nikto nič nemá. Ale meniť náter a vzhľad vozidla je silné kafé.

Robil som v niekoľkých zamestnaniach. Vo všetkých sme komunikovali elektronicky. V niektorých sme mali predefinované podpisy e-mailov a hoci boli všetky rovnaké, vyzerali profesionálne. V inom zamestnaní sme si podpisy vytvárali sami. Ja nemám problém urobiť si minimalistický a slušne vyzerajúci podpis, no mal som kolegyne, ktoré mali podpis napísaný Comic Sansom, viacfarebne a s padajúcimi snehovými vločkami a trblietkami. Jej e-maily určite vyznievali vážne a profesionálne. Návrh dizajnu podpisu pritom nebol pracovnou náplňou nikoho z nás.
Reakcia na: 810zssk #211884:
Ak narážaš na krikľavý dizajn vozidiel SAD Humenné, tak musím priznať (a je to vec osobného vkusu), že ten náter je originálny. Nie je to možno úplne oku lahodiace, ale ich vozidla sú dosť dobre rozpoznateľné, náter je aplikovaný systematicky a neónové farby sú v striedmom množstvo už nejaký ten čas in ? Takže ten, kto navrhol ten náter rozhodne nebol amatér. ? Ak je to aj pre niekoho škaredé, je to systematicky škaredé ?
Reakcia na: Infinity #211880:
Ja by som fakt chcel vidieť homologované červené záclonky na predné okno.
Reakcia na: 810zssk #211884:
musim sa iba zasmiat na tebe..? ? ?
Reakcia na: Infinity #211869:
Na danej fotke nie je ziaden vyzdobeny voz, kedze vyzdobenim sa rozumie skraslovanie. Vozidlo ktore je tam odfotene je zospatnene niekym kto ocividne nema stipku estetickeho citenia a svojim vzhladom je hodne jazdenia mozno tak v MHD Humenne.
Reakcia na: piggee #211873:
Lebo robota profesionalneho dizajnera je nic oproti Jozovi a jeho nalepkam z Tesca.
Reakcia na: Peon #211881:
Isiel si z vozidlom 4927..iba cervene boli v predaji bohuzial ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.