Reakcia na: miamis #210722:
Áno, my vieme, ďakujeme za pripomenutie ? (inak Váš, a samozrejme i tento môj príspevok do diskusie, bude v priebehu pár hodín "posunutý" novšími príspevkami a reakciami nadol do histórie, kde si ho neskôr už prakticky nikto nový neprečíta, to by musel mať nevedno prečo nápad a chuť hľadať informácie práve tu, vo Všeobecnej diskusii, v jednom z 210000 dávnych príspevkov o hocičom. Takže Vaša snaha posunúť Vami získané informácie ďalej pravdepodobne bohužiaľ nebude mať veľkú účinnosť, a určite nie dlhodobejšiu ? A väčšina ľudí si aj tak hľadá konkrétne info v "Užitočných informáciach" a nie v náhodných príspevkoch vo Všeobecnej diskusii. Do diskusie sa takíto ľudia, keď už, väčšinou chodia pýtať, a nie rovno hľadať odpovede)
miamis
Jediné čo zvládli - zvýšiť ceny! Žiadosti na preukazy cestujúcim s nárokom na zľavu doručili až 1.11., t.j. v deň, keď ich už mali mať všetci vybavené. Potom v rozhlase informovali, že predajne sú otvorené aj keď je nedeľa. Usilovní a svedomití dôchodcovia a zdravotne postihnutí občania sa ponáhľali, aby nemali problémy. Ale tí, ktorí prišli v čase tak po 15:30 mali smolu. Zbytočne čakali 15-30 minút na vybavenie. Pracovníčky prevádzky v podchode na Hodžovom nám. sa rozhodli, že o 16:00 končia.
To, že ukončenie pracovnej doby mali oznámiť podstatne skôr a nenechať ľudí vytvoriť dlhý rad zbytočne čakajúcich ľudí, na to majú zrejme príliš nízku inteligenciu. Veď celú zmenu systému cestovného, aj organizáciu prechodu na iné lístky robia ľudia, ktorí majú ďaleko od múdrych ľudí. ? ?