Reakcia na: Ike #210541:
V prípade zrealizovania tvojho návrhu:- račianska radiála (v úseku od Vinohradov do centra) má celodennne rovnakú kapacitu, ako karloveská
- pri existencii liniek 68 a 96/196 linkou 5 nikto do Ružinova nebude chcieť cestovať (okľukou cez celé centrum)
- navyše, ružinovská radiála určite nebude mať takú vyťaženosť, ako dobudovaná petržalská
- ako je spomenuté nižšie, konečná na Jungmannovej je (pravdepodobne len dočasná) blbosť, keď už, tak je vhodnejšie mať obratisko niekde cca pri Technopole pre (ideálne) špičkovú linku (na Vinohrady napr.?)
- zo Zlatých pieskov sa nedá rozumne dostať na nábrežie, resp. k Mostu SNP
- linka 4 je na západnej časti mesta najviac vyťaženou, zatiaľ čo na východnej by tam stačili K2S, v opačnom garde platí to isté o linke 2. Riešením by bolo dajme tomu prehodiť ich konečné napr. v západnej časti mesta, čím by sa zároveň odstránil problém, že:
- dúbravčania cestujúci na račiansku radiálu sú donútení cestovať okľukou cez južný okraj centra
(toľko pár protiargumentov, čo ma behom minúty napadli)
ufo
Pri dvojlinkovom variante si treba počkať na príslušný priamy spoj, nakoľko s prestupom sa dá dostať len na tú istú trať a nie na alternatívnu ( napr. od Polusu).
Takže cez víkend super atraktívne raz za 15 minút.