Reakcia na: birch #210504:
Rozoberá sa celý označovač na asi 100 kúskov, nakoľko okrem výmeny predného krytú je potrebná výmena aj dvoch kovových dielov (tvoria ich kostru celého zariadenia), keďže bez toho by CL takej surky nebolo možné vložiť dnu. Zároveň sa vymieňa (preprogramuje?) jeden čip, v ktorom je zakódované, čo sa ma na lístok tlačiť.
Vladimír
Čo sa týka kapacity na stanicu, áno, ide o veľkú kapacitnú posilu. Na druhej strane, čoskoro (predpokladám) dojazdí X13 a aj samotné predĺženie L1 na Jugmannovu môže pomery na tejto trase ovplyvniť.
Ak to vezmem z pohľadu Petržalky, je v podstate jedno, na akej radiále má električka pokračovanie, pretože každý variant je vylepšením oproti L95, ktorá končila na Šafku.
Detaily nepoznám. Ale keď sa vytváralo súčasné LV, od začiatku bola pre Petržalku rezervovaná L1 z HlSt. Predpokladám preto, že na to boli pádne dôvody.