Reply on: 810zssk #210508:
Podľa mňa bude relácia Petržalka- Obchodná využitá dostatočne. Zvyšný úsek tiež určite viac ako v súčasnosti. Preberie na seba čiastočne ludí z L83,84,93.Aj L95 bola velmi atraktívna a využívaná pokial išla priamo po Starom moste.
Vladimír
Čo sa týka kapacity na stanicu, áno, ide o veľkú kapacitnú posilu. Na druhej strane, čoskoro (predpokladám) dojazdí X13 a aj samotné predĺženie L1 na Jugmannovu môže pomery na tejto trase ovplyvniť.
Ak to vezmem z pohľadu Petržalky, je v podstate jedno, na akej radiále má električka pokračovanie, pretože každý variant je vylepšením oproti L95, ktorá končila na Šafku.
Detaily nepoznám. Ale keď sa vytváralo súčasné LV, od začiatku bola pre Petržalku rezervovaná L1 z HlSt. Predpokladám preto, že na to boli pádne dôvody.