Reakcia na: J #21020:
No... Mne sa na tom celom najviac nepacil ten klasicky odzub system, akym sa zrusila 37 a 54 a zaviedli sa kadejake zlepence typu 78 a 86. 37 a 54 boli odjakziva preplnene, prvym krokom bolo zrusenie vikendovej premavky cez prazdniny. Potom sa to niekomu zapacilo - idealny sposob, ako setrit - a vikendovu premavku zrusili uplne. Nakoniec sa vhodnou zamienkou na uplne zrusenie stala nepriepustnost Racianskeho myta. Ibaze aj ked sa potom situacia zmenila (zmena jazdnych pruhov), do povodneho stavu to neprislo. Nehovorim, ze take dlhe priebezne linky boli dobre, ale ked uz sa rozdelovali, tak sa mali rozdelit tak, aby bol prestup z jednej na druhu. Naviac v mnohych pripadoch to sposobilo nanutenie ludom cestovat cez stred mesta, hoci ho mohli obist...
J
Tu by som však chcel upozorniť, že vďaka Vyhradeným BUSpruhom na nájazde na Nový most a pri Dóme sv. Martina sa čakacia doba skrátila oproti IAD o minimálne desať minút!!! A to som si istý.
Takže páni, kľudne nasadnite do áut, ale ja budem v rannej špičke s MHD v meste rýchlejšie. A dovolím si tvrdiť, že aj pohodlnejšie, keďže by sa mi ráno vôbec nechcelo sústrediť na nejakú cestnú premávku a v buse sa dá aj nejaká babenka zbaliť
Spectre: Nehovorí o L78 najlepšie jej naplnenosť? Ja ňou nechodím, ale tú by som nerušil.
Akú trasu okružnej linky by si navrhoval. Pri tej rozťahanosti zástavby Bratislavy si to neviem dosť predstaviť. Myslíš niečo typu Predstaničné - Štefánikova - Staromestská - Nábrežie - Dostojevského - Karadžičova - Račko - Šancová - Predstaničné. A názov linky O či C