Reakcia na: birch #209481:
Mozne by to bolo v podani, ze myslis vnutorny maly (dnes uz neuzivany) displejik s casom a pasmom. Oznacovace su riadene palubakom, rovnako dlhy cerveny vo vnutri. Kratky uz prakticky ani neviem ci este daco ma, by mohol byt. Mne na voze (ale zase system Mypol) sa zapinal individualne voci palubaku. Iba pri potvrdeni zmeny na palubaku sa aktualizoval (zmena casu a spol), avsak dalej si siel samostatne (mimo riadenia palubakom). Displej BuBuse...
Ale dnes uz prakticky nie je mozne aby na jednotlivych displejoch boli rozne udaje.
Oznacovace aj displeje su riadene palubakom, palubak je riadeny RDST, a tam nastavuje cas dispecing. Takze dokonca veskere vozidla (okrem vozidiel s nefuncnou RDST, ale tie zas podla predpisu nemaju byt ani vonku v uliciach) je cas vsade rovnaky.
Moze vsak nastat situacia, kedy chronometraz na PP bude ina nez na zastavke. Teda autobus bude mat (najma nocak so zastavkami na znamenie) dakde skorsi odchod o minutu. Navyse, vodic sam o sebe moze zo zastavky (okrem nastupnej) odist o minutu skor....To uz mame dve minuty....takze odchod 0:16 a 0:18 je vlastne ten isty....bohuzial, pre cestujuceho....
Konrad8
Preto sa pytam, je mozne aby mu ukazovali iny, skorsi cas ako je na oznacovacoch a hlavne ako je cas realny?
A ma vyznam podavat na toto staznosti? Naozaj sa to riesi? Ak musim ist taxikom kvoli tomu, ze sofer siel v predstihu, mam narok na jeho preplatenie?
Skontroloval som svoj cas aj podla tabule na Hlavnej stanici, podla nej mi sli moje hodiny dokonca o 17 sekund skor, podla casu v dalsom spoji mi cas tak isto sedel.
P.S.: Opravte ma, ale pamatam si spravne, ze treba byt 59 sekund pred odchodom na zastavke?