Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Gryzly65 #209164:
Ano, lenze treba brat do uvahy, ze s uzavretim Stareho mosta a vznikom okuky cez Apollo nemala cast povodneho osadenstva 95-ky presedlala na ine linky.
Reakcia na: Error 0x007 #209148:
Nechcem príliš rýpať, ale zobrazovanie 8 namiesto X je vcelku bežný jav u nových vozov... podobne, ako zobrazovanie 4 namiesto N.
Reakcia na: Viko #209134:
Práve naopak, LV je uspôsobené už dávno. Na električku ti pri TPDčku prestúpi celé osadenstvo linky 95, ktoré sa predtým viezlo do mesta.
Reakcia na: TomJ #209162:
Vrátil by sa iba stav pred zrušením L 34.
Reakcia na: david1 #209160:
Lenže aj spojenie Patrónka - Petržalka je žiaduce a 92 to určite nevykryje.
Doplnujem: toto by platilo pri pripadnom linkovani L6 Petrzalka-Dubravka
Reakcia na: 810zssk #209150:
S tou 83 alebo 84 som myslel zmenu druhej konečnej pre spestrenie spojenia. Patrónka, centrum by ostali zachované. Ako som písal spojil by som to na priamo s východom mesta.
Reakcia na: Jadran #209158:
A kedze DPB to nebol schopny niekolko rokov spravne nastavit na "teplomeroch", tak necakajme ze to spravne nastavi na novych displejoch (k pripadnemu "nedasato" vopred uvadzam ze v Brne sa na teplomeroch aj vsetkych druhoch displejov spravne pri N linkach vypisuje Nko a to to oznacovanie Nkami zaviedli o niekolko rokov neskor ako DPB).
Reakcia na: Error 0x007 #209148:
jedná sa o systémové označenie tej linky, to je bežné vo všetkých vozoch, ktoré disponujú novým typom displejov... na nočákoch máš napríklad 455, 429 miesto N55 a N29...
Reakcia na: frenky #209151:
S L80 súhlas. Vždy bola vyťaženejšia v úseku Záporožská - Centrum ako L 88.
Inak asi sa zatiaľ nevie presný dátum obnovenia električky na hl. stanicu čo ?
Reakcia na: Joyki #209154:
Isiel som X13kou v poslednych mesiacoch iby par krat, tak neviem, ale doteraz som si take nevsimol ?
Reakcia na: Error 0x007 #209148:
Vždy to ukazuje 813.
Reakcia na: frenky #209151:
Mohli by sa nasadit klobasy (ak ich je vobec dost) ?
Reakcia na: frenky #209151:
Moze byt, ja som to len uviedol ako mozny protiargument 🙂 Urcite nie som za akekolvek zasahovanie do 88, povazujem ju za jednu z najlepsie riesenych liniek v meste.
Reakcia na: 810zssk #209150:
Linka 80 chodi uz beztak dost prepchata.. Najma rano. Keby sa tam mali tlacit aj povodni cestujuci z 88, tak neviem, aky interval by tam bol vhodny potom. 2minuty? ?
Reakcia na: david1 #209145:
Aj keby sme hned povazovali useknutie 88 v Petrzalke za dobry napad, tak ju nemas kde otocit 🙂 Plus by si zhorsil spojenie pre okolie zast. Zaporozska, hoci tam by sa dalo argumentovat ze 80ka je sama o sebe dost dobre spojenie.

Obmedzeine 83 a 84 by nebolo ziaduce, sice tiez idu z Petrzalky do Dubravky, ale po uplne inej trase a teda obsluhuju aj uplne nesuvisiace relacie (napr. Petrzalka - Patronka, Patronka - Dubravka, centrum - Dubravka, atd).

Linkovanie autobusov by som okrem upravy 95ky v zasade vobec neriesil - sucasne linkove vedenie uz s elektrickami pocita. Mozno by som akurat este uvazoval od nejakom napojeni Auparku na elektricku.
OT: Na kedy je vlastne naplánovaná reorganizácia trolejbusových liniek? ☺
V X13ke, odchod zo šťanici o 8:48 (vozidlo bolo tusim #1065) vnutorny mega displej ukazoval cislo linky 813 a nie X13 ?
Inac ten spoj bol ale riadne natrieskany, ked sme odisli zo SAV som sa az cudoval ze vsetkych pobral ?
Reakcia na: david1 #209145:
Teraz a pocas reko KV radialy na najblizsie 2-3 roky urcite tramvaje nezrychlia na KV radiale a obavam sa ze ani po rekonstrukcii ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.