Stara sa vodic trolejbusu o funkcnost oznacovaca cestovnych listkov??? Podla mna by to mal kontrolovat po kazdej prejdenej trase ked oddychuje.
Velmi casto sa stava, ze nastupim do preplneneho trolejbusu a nefunguje oznacovac. Neni sanca ze by som sa dostal k dalsiemu cez dav ludi.
Tym padom mi dopravca neumoznil oznacit si listok, a v takom pripade zial cestujem na cierno. Pokial si nebudete riesit funkcnost oznacovacov, nemozete odo mna ziadat platny cestovny doklad!
Velmi casto sa stava, ze nastupim do preplneneho trolejbusu a nefunguje oznacovac. Neni sanca ze by som sa dostal k dalsiemu cez dav ludi.
Tym padom mi dopravca neumoznil oznacit si listok, a v takom pripade zial cestujem na cierno. Pokial si nebudete riesit funkcnost oznacovacov, nemozete odo mna ziadat platny cestovny doklad!
Peon
V časti rannej špičky by možno stálo na zváženie zavedenie 30-minútového intervalu, vo zvyšnom čase 60-minútový, v okrajových časoch 120-minútový. Súčasné vozidlá z 801-ky by mohli byť presunuté na bežné linky MHD. Čo si o tom myslíte?