"Na základe našej pochvaly vodiča nominujú na ocenenie za profesionálne správanie v mimoriadnych situáciách."
Skor tipujem porusenie pracovnych predpisov...
Veď okrem iného nespomenul dispečng
Konkrétne tejto časti "DPB, a.s. vyčlenil prostriedky na obnovu všetkých zastávkových prístreškov, ktoré má v správe." Nás tento rok čaká veľké malovanie. ?
Tyč býva buď teleskopická, alebo sa skladá z niekoľkých samostatných častí, ktoré sa zasunú do seba. A áno, je z nevodivého materiálu, býva buď bambusová alebo z nejakého húževnatého plastu.
Predpokladám, že by sa dali vygoogliť nejaké fotky a videá.
Ďakujem pekne za ochotné vysvetlenie. Tá skladacia tyč je nejaká teleskopická, alebo na spôsob skladacieho metra - "cólštoku"? Navyše z bezpečnostného hľadiska by asi mala byť z elektricky nevodivého materiálu. Alebo sa mýlim?
Ja som to už vysvetlil na príklade L59. Tam stačí interval 20 min. iba z dôvodu že CMO iba prechádza. Keby tam zastavovala stratil by význam nosnej L94 .Tu nejde o zakazovanie cestovania MHD. Nikto nezakazuje ti chodiť nosnými električkami. Chápem že teraz počas uzavretého Šafka je to komplikovanejšie.Kapacita 28 je stavaná primárne pre Devín /DNV/. Keby mala int.5 min. ako L33 tak by Devínčania určite nemali problém s prestupom pri Riviére.
Tak za prvé. Tu nikto nepridáva žiadne prestupy. Toto nie je stránka DPB Bratislava, ak máš nejaké problémy tak treba napísať do podniku. Druhá vec je to, že nové trolejbusy platila EÚ aj s električkami tak tu prosím netáraj na čo sú peniaze a na čo nie. Aspoň si zisti kde čo píšeš a potom tu niekoho osočuj.
Chlapi, fakt prestaňte zbytočne pridávať nové prestupy. NBiekto tu táral že MHD je pomalšia tak o 50%, je to ale pravda? Nie, kecy! Včera som šla pracovne autom z Devína do Rače, čas? 20 minút a to som sa šuchtala, s 28 a elinou min. 40 minút! Ak mám ísť napr. Zimáku, som tam za 15 min, spojmi za 40 minút!!!! Takú cestu k Avionu ani nespomínam, to MHD ani radšej ani nechodím, to je na 1,5 hodiny. Uvedomte si že s každým prestupom máte prestoj a viac prestupov len znechutí ľudí využívať MHD. O čo vám ide? Na diskriminačné tendre, kde špecifické podmienky spĺňa len jeden záujemca (trolejbusy), na to státisíce eur naviac máme, ale šetriť chcete na linkách? Len tak ďalej, onedlho bude o ďalšieho cestujúceho menej.
Skrátenie 91/191 nepripadá v úvahu, od Jasovskej po "Most SNP" predsa niečo jazdiť musí, osobne si myslím, že takou 91 v kombinácii s 93 to bude stále na stanicu rýchlejšie ako električkou.
ja som ťa zdrbal za 39 ..
28 by bola fajn skrátiť, ak by sa vybudovala už trať do prievozu aby tí ľudia sa mali ako dostať na malú scénu... lebo ak má ísť človek priamo resp 2 prestupmi vybere si skôr priamu cestu...
ja 28 občas využívam ale iba po lafranconi keď idem z nového SND a vždy je plná mohli by to spraviť kao s 37 zrušiť zastavenie na chatám sófer a PKO...
PRÍČINY:
- nechuť ľudí prestupovať, čiastočne kvôli lenivosti, čiastočne kvôli bariérovosti (slabá nízkopodlažnosť, zlé prestupné miesta)
- časové straty pri čakaní na spoj pri prestupe
- staré neatraktívne vysokopodlažné električky, našťastie v tomto už konečne nastáva zmena
- električky sú pomalé, lebo rozbité trate, príliš husté zastávky, absencia preferencie
RIEŠENIA:
- kvalitné prestupné uzly na hrane, osveta
- hustý interval na električke, dobrá nadväznosť spojov
- moderné nízkopodlažné a kapacitné vozdidlá
- modernizácia tratí, s redukciou zastávok, s minimalizáciou kolíznych bodov a plná preferencia električky
? Najprv ma tu všetci zdrbali a napokon viacerí v diskusii doiterovali minimálne v prípade 28 k tomu istému. 28 rozhodne treba skrátiť po Molecovu a na radiále namiesto autobusových súbehov zaviesť pre električku taký interval, aby sa oplatilo prestúpiť. JaSomTu nechtiac uviedla argument pre podporu môjho tvrdenia: 10 min. meškanie 28 je kvôli zápcham, čo je na pomerne krátkej trase dlhá doba. Tento problém pri električke odpadá. Navyše električky disponujú podstatne kapacitnejšími vozidlami, zatiaľ čo pri autobusoch sa kapacita donekonečna zvyšovať nedá. Btw, ja tiež pravidelne prestupujem z 91 na 4 na zast. Most SNP, čo má do prestupu na hrane poriadne ďaleko, a zato nechcem priamu linku z Rusoviec všade. Naopak, po dobudovaní petrž.električky po Janíkov dvor očakávam skrátenie 91/191, samozrejme s kvalitným prestupom.
Amen. Prinutit ludi neist autobusom bez toho aby sme riesili preco nim tak velmi chodit chcu, je cesta do pekla a povedie iba k narastu cestujucich v IAD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
7ross7