Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #207495:
Ja zas vyhladavam sedacky "za sebou" - 100 ludi, 100 chuti 🙂

Valec: zalezi ale aj, kolko miesta na nohy ten clovek ma, ak su oproti sedadla. Ak to je malo, tak je to dost neprijemne, ak tam sedi niekto cudzi.
Reakcia na: Ámos #207489:
Bez skratky: A máš aj výsledky štúdie, kolko ludí cestuje spolu a chcú si radšej pozerať do ksichtu ako na chrbát?
Ja si napríklad vo vlaku zásadne vyberám sedačky oproti sebe a to aj keď cestujem sám.
Reakcia na: Ámos #207489:
Zatiaľ čo, pri sedadlách za sebou sa predpokladám sledovaní jedinci celú cestu dívali na šticu toho pred nimi. ? Sedačky oproti sebe by som aj napriek nejakej štúdii za žiaden problém nepovažoval... ono, nepredpokladám, že by sa tá štúdia zároveň venovala aj takej skutočnosti, koľko ľudí cestuje s niekým iným a teda človek oproti mu nie je cudzí.
Reakcia na: Marek1978 #207491:
Na nahradne diely pre tie ostatne. Asi sa pocita(lo) s tym, ze este budu premavat.
Pozeram, ze NR medaky su uz vyradene. Naco potom prisla 1505, ktora stoji vo vozovni?
Ako to vyzera s tymi duosorkami? Dnes sa ich plna prdel prehanala po vozovni do kolecka dokola.... Uz konecne pojdu von s 6101?
Reakcia na: 810zssk #207483:
Skratke - ludia neguju neprijemny pocit z cuzdieho cloveka v osobnej zone odvratenim tvare a pohladu.

Ta jedna stolicka skutocne nie je nijaky vazny problem v tom inak vynikajucom interieri. Jedine co si myslim, ze ta jedna sedacka mohla byt otocena v smere. Ale za to ze nie je, tak sa neposejeme
Reakcia na: JeJe #207485:
Nikto ta nenuti si tam sadnut ak na to nemas zaludok, pripadne mas problemy z rovnovahou. ?
Dolezita ja nizkopodlaznost pre menej mobilnych cestujucich, ale tu neni mozne dosiahnut na kazdom stvorcovom metri vo vozidle, kedze treba niekam aj natrepat podvozky a pod.
Navyse, je dolezitejsie aby bol nastup mozny bez prekonavania schodov, to, ze potom k nejakemu percentu sedadiel treba prekonat jeden schod (sedadla pri ktorych treba prekonat dva schody sa daju spocitat na rukach) je menej podstatne, tak to pochop.
Reakcia na: Marek1978 #207486:
vyzera to,ze by mali coskoro dostat papiere, ked ich prevetravaju uz vsetky
Reakcia na: mark178 #207452:
obe su dnes vonku 7503 aj 7507
Reakcia na: 810zssk #207484:
Súhlasím, schodov vo vnútri 29T/30T nie je viac, ale ak si však pri prekonávaní interiérového schodu zároveň sadáš na štvor-sedadlo, kde už navyše niekto sedí, tak to je žonglérsky kúsok.
Reakcia na: JeJe #207482:
V 29/30T nemusis na dosiahnutie AKEHOKOLVEK sedadla prekonat viac schodov ako v T3/T6. Kazde sedadlo je maximalne na dvoch schodoch (a to hovorim uz o extreme na krajoch elektricky, vacsina je na jednom schode), ziaden z nich nie je vacsi ako schody do T3/T6.
Reakcia na: Ámos #207476:
Lebo nahodne porozhadzovane prvky v interieri nie su to prave riesenie, vsimni si niekedy ako sa ludia pohybuju v novom vozidle, kym nevedia kde co je 🙂

Studie tohto druhu (hoci nie specificky tykajuce sa MHD) som naposledy cital roky dozadu, takze sa v tom necitim doma, ale uprimne pochybujem ze dve sedadla v elektricke s kapacitou stovky ludi spravia realne nejaky signifikantny rozdiel.
Reakcia na: Error 0x007 #207481:
Máš pravdu, ale za pohodlné nastupovanie bez schodov sa potom platí tým, že vo vnútri je schodov o to viac. Napriek tomu si myslím, že nízkopodlažnosť je krok vpred a o jej výhodách nikto nepochybuje.
Reakcia na: JeJe #207478:
Tie vyvysene stvorsedacky tam musia byt kvoli konstrukcii vozidla a nizkej podlahe, ktora takisto zlepsuje dynamiku nastupovania a vystupovania z elektricky, kedze sa netreba trepat po schodoch.
Reakcia na: N/A #207438:
Ďakujem ti za radu, rád sa prejdem pešo, aj keď nové električky boli kúpené aj z mojich daní. Ale ani jazda starou kačicou mi nevadí, má svoje čaro, najmä ak je voz čistý.
ForCity na ceste do Turecka v Brodskom HP:http://www.railpage.net/modules/xcgal/displayimage.php?pid=16814
Zrejme sú dosť podobné tým našim, min. dizajnom isto áno.....
Reakcia na: 810zssk #207459:
Nie je pravda, že väčšinu trasy ide iba zopár ľudí. Bratislava je dosť rozťahaná a mnohým to trvá aj 40 minút, kým sa dostanú z niektorej radiály na druhý koniec mesta. Sám takto každý deň cestujem a so mnou vo vozni niekoľko desiatok ďalších. V nových električkách mi najviac vadia tie vyvýšené štvorsedačky. Viac sa mi páči rozmiestnenie sedačiek po jednej za sebou ako je to v starých súpravách 2x22, nasadanie a zosadanie z takýchto sólo sedačiek je pohodlnejšie a rýchlejšie, čo zlepšuje aj celkovú dynamiku nastupovania a vystupovania z električky.
Reakcia na: Ámos #207474:
Dve z troch sedačiek na tej fotke sú do protismeru otočené dôvodne (pod jednou dvojicou je výmenník kúrenia, pod sedačkou na vysokej podlahe je pieskovač).
Ja som reagoval na tvoju reakciu, že nikto nesmie nikoho posielať pešo a z toho sa rozvinuvšu diskusiu k interiéru.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.