Ale ved moze 28,70,133 a L50 stat na novej Umelke , zajdu k EUROVEY priamo a potom bud pokracuju k Wustenrotu alebo nazad KV/DNV. V opacnom smere bez zachadzky k Eurovey, bez zastavenia na Scene ale iba na "umelke" smer Most SNP.
Nápad je to zaujímavý, ale zopár postrehov, ktoré by tomu asi bránili:
- chodník je v tomto mieste dosť úzky aby plnil funkciu aj zastávky a chodníka,
- išlo by to spraviť zúžením jazdného pruhu, ale vieme, že toto KDI nepodpíše (Autoslava),
- nie je tu kde nainštalovať prístrešok, dať striešku na budovu nejde lebo je to pamiatkovo chránená budova.
Najjednoduchšie, ale aj najmenej pravdepodobné je to čo robia investori mestu. Legálne obídu zmluvy a i tak postavia čo tam chcú. V tomto prípade by mesto nezrušilo zastávku pred Malou Scénou, ale spravilo z nej len občasnú, vybudovali by novú pred Umelkou, zachovalo by sa odbočenie do Eurovea. Zmluva by nebola porušená lebo zastávka by nebola presunutá. Po čase by sa občasná zastávka zrušila, lebo stratila svôj dôvod. Ale do takéhoto riešenia nikto nepôjde. ?
Terajšia anketa mi pripomenula jeden pretrvávajúci problém a to, že sa neviem prihlásiť cez horné menu, ale iba keď pridávam príspevok. Po vyplnení údajov v hornom menu sa stránka načíta znova a nič. Máte aj niekto iný takýto problém? Ďakujem
Idealne uplne v krizovatke tak, ako na sustekovej, teda Abusy by dokonca mohli 3-5s pred zelenou dostat vlastnym signalom volno a zaradit sa na dostojevskeho smer ASMN. Len v opacnom smere akosi niet miesta....Mozno max 20m zaliv....ale to je vsetko...
To sa už vie dlhšie. Mňa ale teraz napadlo, že ak teda tam tá zastávka nebude, či by sa nemohla vybudovať na konci Vajanského nábrežia, teda ešte pred križovatkou (s tým, že by zostala zachovaná aj súčasná zastávka Malá Scéna, aspoň smer ASMN), aby cestujúci s električky nemuseli chodiť peši až k Malej Scéne.
Bavim sa aku to vsetci nadavate na DPB, pricom este sa len podala ziadost na EIA. Predpokladam, ze najskor sa len riesi ako sa cela reko bude robit. ?
Ale na zaklade domienok soutosov tu robite zavery ? ?
Odborníci z DPB sa asi zabudli spýtať v iných mestách. Stačí naplniť obidve slučky vozidlami v spôsobilom technickom stave (vozov bude kvôli výluke dosť). Praha, Braunschweig, Freiburg in Breisgau - tam boli vlani v lete tri ostrovné prevádzky, pričom vozovňa len v jednej z nich.
Samozrejme lepsie by bolo zavriet obe naraz, bolo mi ale tvrdene ze to nie je mozne, kvoli reviziam. Ak odmyslime variantu velmi casteho prevazania vozov medzi vozovnou a tratou.
Etapizovat najma kvoli NAD. Navyse aj keby sa to robilo cele naraz, stale je ziaduce aby aspon v ramci Dubravky elektricky jazdili.
Tak to by bolo skutočne neracionálne využitie jednej koľaje. Tie vozidlá by sa tam mohli naviezť pred začitakom výluky, drobné opravy a denné ošetrenie robiť na mieste a na väčšie prevážať na podvalníku.
Mne skôr nejde do hlavy, prečo chcú všetci etapizovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto