Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #207356:
náklady na prevádzku ventilácie ma zaujímajú z jednoduchého dôvodu - ich objem si vlastník AS premietne do poplatkov pre autobusové spoločnosti a tie do cestovného ... takže budem platiť viac za cestovanie .... nevraviac o tom, že zlyhanie ventilácie môže mať za následok ohrozenie väčšej masy ľudí - to by bolo na povrchu eliminované

projektant sa môže do mňa pokojne navážať, ja si z toho aj tak nič nerobím ... ozaj, načo je potrebná k tej AS výšková budova ? terajšia AS ju nemá a predpokladám, že cestujúcim nechýba ...


len som si dovolil vyjadriť svoj laický názor - nikdy som netvrdil, že je správny, no je môj ...

každopádne sa však s Tebou nechcem ďalej hádať, takže beriem na vedomie, že nákupné centrum, v ktorého garáži je autobusová stanica je to najlepšie riešenie pre naše mesto ...
Reakcia na: gejza #207354:
ani ja nie som expert, ale jedno viem. tliachas hluposti.

Ostatne co ta je do toho, kolko bude prevadzka ventilacie stat. S tym nech si lame hlavu vlastnik budovy.
A mentalna uroven projektanta? Na rozdiel od teba sa zrejme nenavaza do ludi co nepozna a v zivote nieco dosiahol. Projektuje nieco tak obrovske ako autobusova stanica s vyskovou budovou. Cim sa mozes pochvalit ty, ak si taky odbornik, ze sa vyjadrujes k mentalnej urovni niekoho?
Reakcia na: Ámos #207349:
Radšej si nechcem predstaviť ten bordel na "dočasnej" autobuske ?
Reakcia na: Ámos #207352:
pri takom objeme splodín ??? ... a zároveň pomerne veľkom počte ľudí ... síce nie som expert, ale zdravý rozum mi vraví, že mať autobusovú stanicu na povrchu výrazne zníži náklady na ventiláciu ... to, že ju napchali pod zem len vraví o mentálnej úrovni projektanta ....
Reakcia na: gejza #207351:
mas pocit, ze toto je neriesitelna zalezitost?
Vola sa to ventilacia a vyvetra ti kazdy priestor...
Reakcia na: Ámos #207349:
a ako bude realizovaná ventilácia podzemia ??? ... alebo tam tie autobusy budú mať vypnuté motory a budú ich tam a odtiaľ tlačiť otroci ???
Reakcia na: rasto.f #207348:
ale subeznymi linkami si argumentoval ty, tak sa nekrut a odpovedaj.
Reakcia na: Ámos #207332:
A akú priamu linku máš medzi Kolibou, Slavínom a HLST??
Sorry, ale MHD by nemala byť o spojení odvšadiaľ-všade bez prestupu a o obsluhe každej ulice.
Reakcia na: S499.1023 #207345:
a uz si aj odbornik v diagnostikovani autizmu. to je mile...
Reakcia na: Mischo1 #207342:
A keby sa na všetkých troch častiach pracovalo súčasne, tak sa to dá stihnúť do pol roka.
Inak keby si etapizoval logicky a začínal úsekom Tunel - Molecova, tak môžeš postupne skracovať úsek s NAD a občianstvo by aspoň videlo pokrok.
Ja ale stále nevidím v časovaní rekonštrukcií tratí žiadnu logiku. Kedy sa spraví centrum - námestie SNP, Špitálska, okolo Reduty to je tiež pekne pokûrvená reko, námestie Troch Štvrtín Štúra - Tunel tiež...
Len tak mimochodom si dovolím upozorniť, že vek radiál od poslednej rekonštrukcie je inverzná funkcia akútnosti rekonštrukcie, čo svedčí o klesajúcej kvalite prác. Pritom ľudia, ktorí zmrvené projekty podpísali, robili stavebný dozor a na záver paskvily prevzali, veselo sedia na svojich miestach dodnes.
Reakcia na: Ámos #207339:
Ja chápem, že Aspergeri majú problém s pochopením irónie a nadsádzky ale pomôcť ti v tom neviem.
Reakcia na: Mischo1 #207342:
Predbežne sa uvažovalo (neviem či ešte stále) s tým, že časť v Dúbravke bude robená ako samostatná etapa.
Úsek Tunel - Karlova Ves sa mal rozfázovať na viacero menších etáp. Viac nových info bude zrejme až po verejnom zasadnutí v KV.
Reakcia na: S499.1023 #207336:
Diky za doplenie a opravu. Už som myslel, že to zle uviedli v dokumente, ktorý som čítal, ale hľa moja chyba, spomína sa tam len jednokoľajná prevádzka bez určenia typu výhýbky. ?
Reakcia na: Petto #207323:
Najlepšie bude rozdeliť modernizáciu na 3 časti a to:
1. etapa: Najprv trať od obratiska Karlova ves po Dúbravku, tam by sa použila X5, modernizácia by sa musela stihnúť do 4 mesiacov.
2. etapa: od Molecovej po Obratisko Karlova ves, v úseku Tunel-Molecova by som použil obojsmerné električky. Pri tuneli by sa prestupovalo na električky ďalej do mesta a takisto na Molecovej na NAD do Dúbravky. To prestupovanie by ľudia určite pochopili. Rekonštrukciu by som odhadoval na 5-6 mesiacov.
3. etapa: Tunel-Molecova, odstavila by sa úplne trať do Karlovej vsi a Dúbravky, nahradila by sa v celom úseku autobusovou dopravou a ja si myslím že na 4-5 mesiacov by sa to zvládnuť dalo.

Celkový čas rekonštrukcie by som odhadol na 1rok 2mesiace a nie na 2 roky, to je už prehnané, ako som písal rok by sa poriadne nič nerobilo a druhý rok by narýchlo dokončievali.
Reakcia na: jaro27 #207340:
Buď na infolinke DPB,alebo na výpravni vo vozovni Jurajov dvor respektíve Krasňany (električkové vozovne ? najskôr si asi zavolajte na infolinku a tam Vám poradia alebo povedia kam si po ňu máte prísť,ak sa našla ?
Dobry den...dnes vecer som zabudol vestu v elektricke...kde by som mohol zistit ci sa nasla/nenasla???...kedze cislo na straty a nalezy momentalne nefunguje.
Reakcia na: S499.1023 #207337:
ahaho aky ficizmus:

"Najracionálnejšie riešenie by bolo...." Je jednoznacnym oznacenim absurdneho navrhu.
Reakcia na: N/A #207329:
To by sa nedalo vyhodiť dostatočne veľa peňazí s príslušným všimným od výhercu súťaže, takže treba vymýšľať kokõtiny s kompletnou novostavbou. Však od Riviéry po Karlovku ani nové slupä sa nie treba.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.