Reakcia na: N/A #207329:
ale sucastou rekonstrukcie je aj odhlucnenie trate.Strkove lozko sa bude sypat do "vane" z podstrkovy rohozi pre znizenie vibracii a hlucnosti. To podbitim trate nedosiahnes.
A pokial viem, pevna jazdna draha sa ma robit od Molecky az po Lafranconi, co nie je len vybratie lozka. Aksa to nezmenilo.
rasto.f
Ak by bolo po 1 linke s intervalom 7-8 min (dnešný rozsah), ak aj keby to meškalo 2 min ako dnes, tak stále sme pri odstupe 10:5 = v tom horšom prípade sa dosiahne to najlepšie, čo je tu dnes...
2 linková koncpecia = ľudia viac čakajú na zastávkach, vozidlá chodia nerovnomernejšie obsadené a po funkčnej stránke máme štandard, ktorý sa dá robiť s 25 % menej vzkm.
Načo je toto dobré?