Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #207131:
KĽDR nakupuje NP vozidlá z Číny, čo by tam s našimi 14/15Trkami robili. Obdobne to platí aj pre T3ky, ktoré ďaleko kvalitnejšie (a so skúsenosťami) kúpia z Prahy ako z Bratislavy. A to nehladiac na rozchod. I keď možno nejakým ND by sa potešili.
Reakcia na: Ámos #207142:
Tbilisi určite nie, nakoľko v Gruzínsku už všetky trolejbusové prevádzky úspešne zanikli. Kišinev je otázny, ale aspoň z mojich pozorovaní tam vozidlá nejako viditeľne nedostatkom ND netrpeli a už v čase mojej návštevy pred piatimi rokmi tam jazdila vyše stovka nových nízkopodlažných vozidiel. Tipujem teda, že sa na tie 14 Tr-ky nejako extrémne neupínajú a až príde ich čas, tak ich budú mať čím nahradiť.

http://imhd.sk/transport/galeria-media/1102/kisinov-kisinev-chisinau/73998/1272-linka-22-Bulevardul-Dacia-zastavka-Spitalul-Municipal-Nr-1.html?&ref=transport%2Fgaleria%2F1102%2Fkisinov-kisinev-chisinau.html%3F%26p%3D6

Ja viem, že ono sa to ťažko prijíma, ale to, čo BA teraz vyraďuje, je naozaj zaujímavé už pre málokoho.
Reakcia na: Ámos #207141:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_trolleybus_systems#.C2.A0Afghanistan

Tu sa píše, že to dobre nedopadlo. Musíme veriť wikipédii, myslím, že je to pohodlnejšie, ako to ísť do Afganistanu osobne overiť 🙂
Reakcia na: Ámos #207142:
Darovať na diely nie je zlá myš lienka ale obávam sa, že DPB nechá vozidlá zošrotovať a ešte za to zaplatí nejakej spriatelenej firme, lebo jedine tak sa naplní zmysel existencie komunálneho podniku.
Reakcia na: Mike #207135:
Myslím, že s minimálne dočasnou stratou Krymu bude väčšia snaha Bohdanu dostať modernejšie vozidlá aj sem. A tie skupované vozidlá sú v diametrálne odlišnom stave ako bratislavský šrot.
Reakcia na: Ámos #207142:
to je pravda, ale však platí § "nikdysatotaknerobilo", DPB ani jeden trolejbus NIKDY neposunul niekam ďalej, okrem historičákov všetky vyradené vozy skončili pod autogénom... ☠
Reakcia na: trolejbus6207 #207139:
to ze darujes 14/15Tr do prevadzok kde jazdia, neznamena ze ich pouziju na zaradenie do premavky. Mnozstve podnikov z tychto oblasti by pomohlo uz len darovanie na ND.
Napada ma Tbilisi, Kisinev... Este donedavna aj Krym, ale tam uz nie ?
Reakcia na: Vladimír #207138:
ja si pamatam ze ich po vojne chceli obnovovat, dokonca bola z toho aj nejaka reportaz na CTcke, ale ako to dopadlo neviem...
Reakcia na: Vladimír #207138:
bol si rýchlejší, myšlienka o Košiciach ma zjavne zabrzdila... ?
Reakcia na: Ámos #207137:
trolejbusy v Kábule neexistujú už viac ako 20 rokov, inak je to presne tak, ako píše Mike - Čechom sa darí predávať staré vozy ešte aj dnes, zjavne majú šikovnejších ľudí vo vedení dopravných podnikov a najmä ich vozy sú v neporovnateľne lepšom stave ako naše... ☠

ja viem, že východniari ma asi mať radi nebudú, ale nenapadá ma iná varianta, len ich venovať Košiciam ?
Reakcia na: Ámos #207137:
Trolejbusy v Kábule už vyše 20 rokov nejazdia.
Reakcia na: Mike #207136:
ja si myslim, ze vzhladom na to, ze sme dostali peniaze na nakup troflov aj elektriciek, mali by sme T3 a 14/15Tr darovat prevadzkam z chudobnych regionov. Trebars do kabulu ak tam prevadzka vobec este funguje.
Reakcia na: Ámos #207131:
Toť ukrajinský Žitomir ešte pred nedávnom kúpil 2 14TrM z Plzne, prišli tam asi pred týždňom - dvomi.
Reakcia na: S499.1023 #207134:
No okrem Krymu jedine už na západnej Ukrajine - v mestách Ternopil, Rovno a Černivci.. ale "veselo" nie, všade sa jedná iba o pár kusov (aj keď po GO). Ale viaceré západoukrajinské mestá dodnes vo veľkom skupujú ojazdené 14 a 15 TrM z Čiech..
Reakcia na: Rubber38 #207132:
Kde ešte veselo behajú 9Tr?
A ide o to, že krajiny ex-ZSSR ešte radostne prijímali vozidlá na odporovom základe, ale ak už majú meniť servisnú základňu na polovodiče, tak si kúpia nové vozidlá.
Považujete bratislavské plynové Karosy B 741 za historické?
Reakcia na: Ámos #207131:
Ono, pri tomto predaji ani tak nejde o morálnu zastaranosť 14/15Tr (keď ti v niektorých mestách ešte stále veselo behajú 9Tr), ale skôr o technický stav vozidiel, značná časť z nich by si vyžadovala ďalšie investície, inak sa čochvíľa rozpadne (a tá zvyšná časť sa už ani nedá opraviť do normálneho stavu, jedine tak komplet GO s výmenou vozovej skrine), vďaka DPB údržbe a BA cestám. A to sa tým dopravným podnikom fakt neoplatí, ani keby že im ich DPB dá zadarmo (čo je samozrejme blbosť)
Reakcia na: trolejbus6207 #207130:
pokial to nebudu predavat do KLDR, tak to niekto nekupi.
Dnes uz aj krajiny byvaleho ZSSR kupuju NP vozy.
Este keby ich darovali.....
Reakcia na: mike 889798489 #207129:
stále sú tam, bez akejkoľvek zmeny, dokedy - toť otázka, asi na furt, pokiaľ nepôjdu smer šrotovisko, pri šikovnosti manažmentu DPB totiž veľmi pochybujem, že by sa im niečo zadarilo predať ? ? ?
Do kedy budú odstavené trolejbusy vo Vozovni Krasňany a Jurajov Dvor ?
Sú tam ešte vôbec ? A budú tam aj v júli alebo auguste ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.