Reakcia na: Ámos #206789:
Neviem, či práve linky 25 a 92 by tam spravili nejaké terno, ale budiš. Linka 21 má v špičke interval 5 min., teda ponúka kapacitu 1800 cestujúcich. To by pomohlo skrátiť interval z 12 na 9,5 minúty. A to by v celej oblasti ostali akurát tak linky 20, 23, 24, 27 a 28.Samozrejme, mohol by sa k metru zvážať aj Lamač, tak by sme sa možno dostali k intervalu 6 minút za cenu výrazne dlhšej doby cestovania. Mlynskú dolinu a pod tam už ťahať netreba, asi by nemalo veľký zmysel ťahať kapacitu odtiaľ až do Dúbravky, poťažmo do DNV.
Celým chcem len preukázať, že predstavy niektorých metrofilov, že metro by jazdilo každé 2-3 min. v špičke a za 15 minút sa dostanú z Dúbravky do Rusoviec (takýto príklad hodil niekto k tomu článku v Nku) sú v BA proste odtrhnuté od reality.
dyspozytor
Napr. take 435 v BA nepresli za cca 15rokov ziadnou vyznamnejsou GO!
Inak v BP to doviedli do "dokonalosti", zopar IK 260 zmodernizovali vlastnymi silami na verziu LE:
http://omnibusz.blog.hu/2013/08/11/vissza_a_jovobe_628
Podobne ciastocne nizkopodlazne boli upravene aj vleky IK 280T v Sofii. Tiez pravdepodobne vlastna iniciativa Iskaru al. Nadezdy?