Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KaroSAD #206810:
Podľa optimistického plánu do konca roka.
Reakcia na: TeBeCe #206781:
Tak dik. Dufam, ze coskoro bude viac informacii.
Reakcia na: trolejbus6207 #206814:
No čo za nejaký čas zaškolia vodičov na rikšu a budeme sa voziť ekologicky ? interval na L93 každých 5s s počtom miest na sedenie 4 na státie len na vlastné riziko na ráme vozíku ? ? ?
Reakcia na: roman2 #206812:
ak to pôjde takým tempom, ako sa momentálne deje, tak o chvíľu NB18 z dodávky z roku 2010 príliš veľa jazdiť nebude, za tento týždeň ich pribudlo medzi odstavenými tuším 7ks + ďalších 7ks je odstavených dlhšiu dobu, niektoré pomaly pol roka, spolu je ich odstavených viac ako dva týždne už 16ks + jedna z novej várky... ☠
Reakcia na: Spacer1 #206806:
Myslim, ze na Youtube uz je vela takych videi a aj v lepsej kvalite ?
Reakcia na: KaroSAD #206810:
Ja si myslím,že ešte prežijú aj tie hrče SORky NB18 ☺ ?
Reakcia na: KaroSAD #206810:
Dovtedy, keď sa nerozpadnú na cestách...? ?
Koľko rokov ešte podľa vás budú jazdiť Karosy B 741.CNG?
Reakcia na: Technopol #206800:
tiez pravda.
Vravim cely system VHD by vyzeral inak.
Reakcia na: Valec #206803:
ak budes mat interval v centre 2-4 minut a polovica vlakov ti bude koncit v karlovke tak interval v Dubravke bude 4-8 minut.
http://www.teraz.sk/slovensko/vlaky-tablettv-slow-bratislava-trnava/129393-clanok.html

Cieľom projektu je priniesť vám možnosť precestovať Slovensko na koľajniciach od Bratislavy až po Košice...
Reakcia na: dupe #206801:
"A o dvojrozchodovom rieseni sme sa dozvedeli vlastne len pred tyzdnom ked za zcistajasna zjavila 8kolajka." - Nie, nedozvedeli, je to zname uz niekolko mesiacov, ak nie rokov.

Inak samozrejme suhlasim ze DPB a mesto by neboli schopni prevadzkovat metro (a to dokonca ani keby mali dost penazi).
Reakcia na: Technopol #206800:
Stupavu rátať nemôžem, lebo PAD "musí" jazdiť až na Nivy. Bez toho by SL zanikol. ?
Reakcia na: Ámos #206798:
Ale ak nebudú všetky vlaky jazdiť až na konečnú, prečo s nimi mám rátať v Dúbravke? Ja netvrdím,že v centre (možno 4-5 staníc) by taká linka dokázala mať interval 2-4 minúty... ale ak mi tretina cestujúcich vystúpi v Mlynskej a tretina v Karlovke, tak asi nebude každý vlak ťahať až do Dúbravky a teda v Dúbravke ich nemôžem rátať do intervalu.
Reakcia na: dupe #206801:
Len tak na doplnenie, vizualizácie nie sú prísne tajné, len neexistujú. Existujú len priečne rezy v už verejne dostupnej dokumentácii. A o dvojrozchodovom riešení sa vedelo, minimálne sa o tom písalo v článku na imhd.
Metro?
Vychadzajme z aktualneho projektu elektricky do Petrzalky. Mala byt odovzdana do uzivania na konci augusta. Je april a este ani len netusime kde bude zastavka na Safku. Vizualizacie su tiez prisne tajne. A o dvojrozchodovom rieseni sme sa dozvedeli vlastne len pred tyzdnom ked za zcistajasna zjavila 8kolajka. Ak by sa takto malo stavat aj metro, radsej nie...

Viete si predstavit ze by prevadzaku metra zabezpecoval sucasny magistrat v spolupraci s DPB?
Vlaky bez udrzby, kazdu chvilu poziar v tuneli. Interier dotagovany, stanice posprejovane, s pokazenym osvetlenim a prespavajucimi bezdomovcami. Upratovanie na staniciach papierovo aj 5x denne, realita 1x mesacne nalepena nalepka upratovacej firmy. Eskalatory premavajuce len v pracovnych dnoch 6 - 18. hod.
Myslite ze taketo prostredie by bolo lakajuce pre autickarov ak by navyse casovo nic neusetrili?

A kolko penazi by sa pretunelovalo?
Reakcia na: Valec #206797:
A ešte prirátať časť cestujúcich z PAD - min. zvoz pre Stupavu
Reakcia na: Valec #206797:
Ale ano predstava ludi, ze metro by vyriesilo vsetky problemy Bratislavcanov s cestovanim je blud.
Reakcia na: Valec #206797:
Aj Mlynsku ratat musis. Pravdepodobne by sa spravil system, ze nie vsetky vozy by jazdili od konecnej po konecnu. Celkovo je ale treba kapacitu nastavit aby pobrala ludi v najvytazenejsom useku.

Do DNV sa metro planovalo hlavne kvoli lokalite Bory, kde malo byt sidlisko pre niekolko desiatok tisic obyvatelov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.