Tak ma napadlo sa opýtať, či existuje akási koncepcia pre tých 1435 mm čo spolu s metrom osadzujú na novej trati. Mám jednak neblahé tušenie, že tu zas o 20 rokov, keď sa s tým nič neudeje, bude akýsi súdruh vysvetľovať, že to bolo rovnako drahé tak ako to bolo v prípade dvojrozchodových podvalov a tretieho žľabu zvyšku siete. Má aspoň niekto niekde ako takú predstavu o tom (keď už nie kedy) tak aspoň odkiaľ, kam a v akých fázach ? Pretože v opačnom prípade sa nestačím diviť tej pretrvávajúcej anarchii, kedy sa stavajú veci na niečo o čom nikto nemá čo i len rámcové tušenie ako by to mohlo vyzerať, ale podstatné je, že sa to tak deje.. (?)
IGIs
Na margo toho riešenia dodám,že keď sa minulý rok plánovalo ju úplne zrušiť, tak strýko ktorý býva na ČV písal dočasnej starostke ohľadne toho že by sa linka skrátila len po Vajnory-konečná, čím by sa ušetrili vozokilometre, resp. pri stávajúcich výkonoch by sa takmer dvojnásobil takt spojov, samozrejme ale za podmienky že by platil nástup prvými dverami a v časoch špičky navrhoval vyčkávanie spoja L630, dodám len že ako to už býva, starostka ani len neodpísala..