Sarko: vsak tu sa stretli 2 veci. Bez praxe dispecer nesmie jazdit. Pri deklarovanom nedostatku vodicov by to nemal byt problem prax udrziavat. Vzdy je jednoduhsie odstavit dispecerske auto ako jazdyschopny bus. Vodic - ucastnik nehody ju vyriesi s policajtom a DN, potom pripadne dobehne svoj voz na konecnej, resp. zoberie nahradny z vozovne a nahradi dispecera. Nemusi ist len o nevolnost.
Za 0,1 promile polisi nic nespravia. Ale kamosovi za to hrozili vyhadzovom.
ad Astorka: celkom slusny clanok bol v Pravde. Citovali aj MUDr. Hrubiska a Alberta.
Za 0,1 promile polisi nic nespravia. Ale kamosovi za to hrozili vyhadzovom.
ad Astorka: celkom slusny clanok bol v Pravde. Citovali aj MUDr. Hrubiska a Alberta.
Take it easy, vsetko bude dobre. Co newjes?
J
Martyk: Prečo odsudzuješ človeka, ktorého na MHD baví aj nieo iné, ktorý chce vedieť, ktoré vozy ešte jazdia a ktorý nie (u DPB dosť podstatné). Ľudí, ktorých baví si zapamätať čísla busov. Ja som výpravu na dispečery napísal len dvakrát a to preto aby som možno potešil chalaniskov ale moc ma to nezaújma to však nie je dôvod aby som ich odsudzoval. Predsudky sú vrahom ľudskosti.
Turbo: Ak ťa možno poteší, tak pánovi Koladovi sme povedali na stretnutí dve veci a to, že plyňáky sa už rozpadajú, bol dosť prekvapený, a to, že DPB si platí firmu, ktorá umýva vozy. A z toho bol veľmi prekvapený a možno s tým aj niečo spraví.
Okrem iného pán L. raditeľ 4 sekcie obrátil kabát. Sedel rovno za mnou a keď sa hovorilo o metre tak mal len také tiché poznáky, tak aby to niekto z nás počul, že metro je drahé a nemyslitelné a nikdy na to nebudeme mať a že treba rozvýjať eliny.
Prevrátenie kabátu bolo potvrdené aj z iného zdroju.