Táto situácia nikomu nevyhovuje. Aj krátke vozy (niekedy aj 9,5-metrové) na linke 94 bez zmeny intervalu sú absolútne nepostačujúce. Po prvej väčšej dodávke nových vozov by sa mal okamžite vrátiť predošlý stav – kĺbové vozy na 94 a hustejší interval s 12-metrovými vozmi na linke 91. Nakoniec, bola vôbec takáto zmena reflektovaná v zmluve o výkonoch?
Tým že sa zhoršil interval zo 7 na 10 minút sú 12m vozidlá hlavne v rannej špičke nepostačujúce. Takže L91 a L191 kĺby pri 10minútovom intervale v pracovných dňoch potrebuje. Inak to už asi ani nebude, Čunovo, Rusovce, Jarovce a juh Petržalky sa majú rozrastať, čiže o pár rokov sa bude musieť aj pri kĺbových vozidlách interval zahustiť.
Žilinské 671 ide iba jeden či dva tuším do BA potom ide späť do ZA.
Ostatné tj 671.011-671.015 sú NZ majú lepšie sedačky a obrazovku.
minulé GDV na 4604 chodila 671 /teraz Push-Pull tuším o 60 miest viac ako 671/ a chodil riadne plný.
ono síce by s ahodili inde možno, ale keďže tie obehy sú divné dakedy, tak dakedy ide preplnená súprava a občas totálny opak
minule nadávlai že prečo zo žiliny jazdí CityElephant v okolí Bratslavy ale ako som videl nebol nikdy preplnený...
Chcem sa spýtať znalcov železničnej dopravy: To je bežné, že Os 4626 idúci z Galanty 14:32 h smer Bratislava je celý zložený z vozňov s kupé? Ešte viac ma prekvapilo, že minimálne posledné dva vozne boli takmer celú cestu prázdne! ? Žeby tých vlakov jazdilo v pracovné dni viac ako je potrebné?
vikendy zostali sola, len v dnoch vyhlasenia su cez vikend klbaky (spravidla len cez leto)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider